Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

بااعتبار 658 میلیارد و 410 میلیون ریال انجام شد

بهره‌برداری از 32 طرح عمرانی در ابرکوه هم‌زمان با 40 سالگی انقلاب+ تصاویر


فرماندار ابرکوه گفت : هم‌زمان با چهلمین سالروز پیروزی انقلاب، 32 طرح عمرانی در ابرکوه به بهره‌برداری می‌رسد، که 3 مورد آن امروز با حضور مسئولین افتتاح شد.

به گزارش سرو ابرکوه، صبح امروز هم‌زمان با دومین روز دهه مبارک فجر و در 40 سالگی انقلاب اسلامی تعداد 32 طرح عمرانی در شهرستان ابرکوه، با حضور محمدعلی طالبی استاندار یزد، سلیمان پاک‌سرشت رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور‌‌، برخی مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

محمد کاظمی‌نسب فرماندار ابرکوه، در حاشیه افتتاح این طرح‌ها در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه اظهار کرد : تعداد 32 طرح عمرانی بااعتبار 658 میلیارد و 410 میلیون ریال هزینه دولتی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شهرستان به بهره‌برداری ‌رسید.

کاظمی‌نسب، بابیان اینکه تعدادی از این طرح‌ها امروز افتتاح شد، گفت : بیشتر طرح‌های عمرانی در حوزه‌ کشاورزی (اجرای آبیاری نوین)، دامداری، بهداشت و درمان، ورزشی، آموزشی و خدماتی احداث، تکمیل و تجهیز شده است.

وی افزود : مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران شامل هفت کارگاه آموزشی بااعتبار بالغ‌بر 10 میلیارد ریال و 900 مترمربع زیربنا، درمانگاه تخصصی با 25 میلیارد ریال اعتبار در اجرای طرح توسعه بیمارستان با هزار مترمربع زیربنا و در 2 طبقه، دو پروژه‌ای است که امروز بهره‌برداری شد.

فرماندار ابرکوه عنوان کرد : سومین طرح، یک واحد تولید کاشی و سرامیک با 313 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و ظرفیت سالانه هشت میلیون مترمربع با اشتغال 400 نفر است، که فاز نخست آن امروز در زمینی به وسعت 20 هکتار با تولید چهار میلیون مترمربع و ایجاد اشتغال برای 160 نفر راه‌اندازی شد.

گفتنی است حضور در جلسه شورای اداری و دیدار با خانواده شهیدان عباس و رمضان کریمی ساکن روستای مریم‌آباد، از دیگر برنامه‌های سفر استاندار یزد در ابرکوه بود.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد