Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

نماینده مردم یزد و اشکذر:

بیانیه استاندار یزد به شیطنت های رسانه ای پایان داد/اصل نظر سنجی افسردگی یزدی ها اعتبار ندارد/ سایت ها در مصاحبه امانتداری کنند


نماینده مردم یزد و اشکذر گفت: الحمدالله استاندار یزد با بیانیه خوب خود به شیطنت های رسانه ای پایان داد و مردم شریف استان یزد هم در این دوماه به حق در ایجاد شور معنوی و حسینی پیشگام بودند.

به گزارش سروابرکوه، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار یزدرسا اظهار داشت: مردم یزد پیوند ناگسستنی با عاشورا دارند و به سبب عشق به امام حسین(ع) از یزد به عنوان حسینیه ایران یاد می شود.

محمد صالح جوکار گفت: نباید برخی رسانه ها بر اساس یکسری نظر سنجی های نامعتبر و برداشت شخصی از صحبت های بزرگان استان به گونه ای عنوان کنند که عزاداری برای امام حسین(ع) موجب افسردگی مردم یزد شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اذعان داشت: طرح موضوع افسردگی مردم یزد و شاد نبودن مردم دارالعباده بر اساس نظر ۸۰۰ نفر، چقدر این نظر سنجی معتبر است؟ این نظر سنجی بر اساس کدام جامعه آماری انجام شده و آیا اعتبار علمی دارد؟ آیا با دیگر استان ها مقایسه شده است؟

جوکار اصل این نظر سنجی خود اعتبار ندارد افزود: اگر موسسه معتبری پرسش نامه را طرحی کرده اینکه بیاییم بر اساس نظرات عده محدود ۸۰۰ نفره ! و آن هم انتخابی نظر سنجی کرده و با همین آمار گیری غیر معتبر بیاییم مبنای افسردگی یزدی ها را با سوء برداشت از صحبت های مسئولین استان به محرم و صفر پیوند دهیم کاری ناشایست است و با رسالت خبری منافات دارد.

وی بابیان اینکه بنده در مصاحبه با یکی از سایت های اصلاح طلب اصلاً نظرم روی سایت خاصی نبود، عنوان کرد: طرف مصاحبه کننده نباید سوالات خود را به صورت عمومی و کلی طرح کرده و بعد هم نظرات خود را به شخص مصاحبه شونده القا کند و بدین روش مهر تایید بر نظرات خود بگذارد.

نماینده مردم یزد و اشکذر گفت: الحمدالله استاندار یزد با بیانیه خوب خود به شیطنت های رسانه ای پایان داد و مردم شریف استان یزد هم در این دوماه به حق در ایجاد شور معنوی و حسینی پیشگام بودند.

جوکار تصریح کرد: همزمان با ایام محرم و صفر،ما در هیئت های عزداری شاهد ترکیب جامه و کاملی از جامعه هستیم که پیر و جوان،مردم و زن همه در میدان هستند و در هیچ برنامه ای چنین حضوری را درک نخواهیم کرد.

وی افزود: ایجاد این عشق و شور در ایام محرم و صفر برکات زیادی از جمله پیروزی انقلاب اسلامی، پیروزی و قدرت باور نکردنی رزمندگان ما در ۸ سال جنگ تحمیلی در بر داشته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: عزاداری و توسل به ائمه اطهار برای ما قدرت می آفریند و شاهد ترویج فرهنگ عزداری برای امام حسین(ع) در آن سوی مرزهای ایران و میان اقلیت های مذهبی اعم از زرتشتی و مسیحی و اهل تسنن بوده ایم.

جوکار گفت: تحریف واقعه عاشورا و حذف محرم و صفر از جمله برنامه های دشمن در دهه های گذشته بوده است.

نماینده مردم یزد و اشکذر وظیفه رسانه ها را همگامی با مردم برای ایجاد شورحسینی و نشاط معنوی در جامعه عنوان کرد.

گفتنی است اخیراً یک سایت اصلاح طلب تندروی یزدی با عدم رعایت اصول حرفه ای خبرنگاری و زیرپا گذاشتن اخلاق رسانه ای با سوء استفاده از سخنان مسئولین استان از جمله استاندار یزد و نماینده مردم یزد و اشکذر،اقدام به انتشار مصاحبه هایی کرده که در آن به دروغ و با شیطنت رسانه ای ، سخنان این افراد فرافکنی شده و از محور اصلی خود خارج شده که مورد اعتراض مصاحبه شونده ها شده است.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد