Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرماندار ابرکوه:

بیشتر از آنچه کشورهای دیگر قدر ولایت ما را می دانند، خودمان قدر بدانیم


فرماندار ابرکوه در جمع کتابداران گفت: به اندازه ای که کشورهای دیگر قدر ولایت ما را می دانند و از صلابت آن ترس و هراس دارند، خودمان باید بپیشتر قدر ولایت را که نعمت بزرگی از سوی خداوند است بدانیم.

به گزارش سرو ابرکوه، به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، از کتابداران، مسئولین فرهنگی و خبرنگاران فعال در عرصه کتاب و کتابخوانی در حضور فرماندار شهرستان تجلیل و قدردانی به عمل آمد.
طی این مراسم سید نبی رسولی فرماندار شهرستان، به علت تقارن هفته بسیج با هفته کتابداری اظهار داشت: صدور فرمان تشکیل بسیج از سوی امام راحل(ره) لطف الهی بود و اگر بسیج نبود؛ علاوه بر اینکه جمهوری اسلامی نبود، ایران مستقلی هم وجود نداشت.
رسولی در ادامه افزود: در زمانی که کشور ما تحت هجوم منافقین داخلی و دشمنان خارجی بود، فرمان تاریخی امام خمینی(ره) باعث پیروزی ملت ایران شد. در واقع بسیج پایه گذار انقلاب اسلامی و استمرابخش آن است. دشمن فهمیده که اگر پایه های بسیج را نابود کند، انقلاب را از بین خواهد برد؛ چرا که تا کنون دریافته که توان نظامی ما نامحدود است و در حال حاضر از درهای دیگری چون تحریم های اقتصادی و فرهنگی وارد شده است.
وی خطاب به کتابداران گفت: انقلاب ما اگر بخواهد پابرجا بماند، باید در عرصه فرهنگ پیشرفت بیشتری داشته باشد و در کنار مطالعه مسائل دینی و فرهنگی نیز تقویت شود.
فرماندار شهرستان در خاتمه تصریح کرد: به اندازه ای که کشورهای دیگر قدر ولایت ما را می دانند و از صلابت آن ترس و هراس دارند، خودمان باید بپیشتر قدر ولایت را که نعمت بزرگی از سوی خداوند است بدانیم.
در پایان مراسم قاسم برزگر رئیس اداره کتابخانه های شهرستان، از کتابداران، مسئول فرهنگی شهرستان و خبرنگاران تجلیل کرد.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد