Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه شهر مهردشت:

بیشترین هجمه دشمن در جنگ نرم، علیه «ولایت فقیه» است


سخنران راهپیمایی 22 بهمن شهر مهردشت گفت: بیشترین هجمه دشمن در جنگ نرم، علیه ولایت فقیه است چرا که این عنصر ارزشمند، عامل وحدت بین مسلمانان است.

به گزارش سرو ابرکوه؛ مردم مهردشت ابرکوه همچون گذشته و با حضوری پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت های خود را بر سر دشمنان انقلاب کوبیدند.


حجت الاسلام علیزاده امام جمعه بخش بهمن در جمع مردم این شهر ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران؛ عامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران را ولایت فقیه، انسجام ملت به پیروی از رهبر انقلاب و داشتن معنویت و تقوا عنوان کرد و گفت: امروز دشمن برای هر سه این موارد برنامه دارد.


حجت الاسلام علیزاده افزود: راز اقتدار و پیروزی انقلاب اسلامی در برابر دشمنان ولایت فقیه است و با نگاهی به انقلاب های مهم در دنیا به خلا رهبری و مرجعیت دینی پی می بریم که موجب وحدت و هدایت ملت است.


علیزاده بیان داشت: بیشترین هجمه دشمن در جنگ نرم، علیه ولایت فقیه است چرا که این عنصر ارزشمند عامل وحدت بین مسلمانان است.


امام جمعه شهر مهردشت دومین عامل پیروزی انقلاب اسلامی، انسجام و اتحاد ملت در پیروی از امام و رهبر انقلاب بیان کرد و گفت: یک  مصداق و معنای انسجام ملت، همین ۲۲ بهمن و حضور شما مردم عزیز در راهپیمایی ۲۲ بهمن می باشد.


وی افزود: دشمن امروز تمام تلاشش را به کار بسته که این وحدت و اتحاد بین ملت ها و گروها را خدشه دار نماید و مقام معظم رهبری بارها نسبت به این مسئله تذکر دادند.


وی سومین عامل پیروزی انقلاب را معنویت و تقوا اعلام کرد و گفت: با معنویت و تقوا و اتصال به پروردگار متعال، امام راحل(ره) در مقابل رژیم منحوس پهلوی ایستاد و امروز دشمن تمام تلاش خود به کار بسته که خانواده ما جامعه ما جوانان مارا فاقد تقوا و معنویت کند.


علیزاده بر تاکید مکرر مقام معظم رهبری نسبت به تهاجم فرهنگی و ناتو فرهنگی اشاره کرد و گفت: مردم ما خصوصا جوانان ما باید هوشیار و آگاه باشند امروز هم برای حفظ و تداوم انقلاب این سه عنصر ارزشمند لازم می باشد.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد