Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در همایش «بانوان عاشورایی» صورت گرفت؛

تجدید میثاق بانوان ابرکوهی با اسوه صبر و استقامت در کربلا


بانوان ابرکوهی یک بار دیگر گرد هم آمدند تا در همایش بزرگ«بانوان عاشورایی» با حضرت زینب(س) به عنوان اسوه صبر و استقامت تجدید میثاق کنند.

به گزارش سرو ابرکوه، همایش بزرگ «بانوان عاشورایی» همزمان با ایام سوگواری شهادت امام حسین(ع) به همت پایگاه سمیه از حوزه مقاومت فاطمه الزهرا(س) شهرستان، در محل تکیه قمر بنی هاشم(ع) محله جهانستان برگزار شد.

طی این همایش که با محوریت تشریح و تبیین نقش حضرت زینب(س) در انتقال پیام عاشورا و همچنین الگو برداری از ایشان به عنوان اسوه مقاومت و شکیبایی برگزار شده بود، بانوان ابرکوه بار دیگر با بانوی حماسه ساز صحرای کربلا عهد بستند که در راه ترویج و توسعه فرهنگ عاشورا تلاش نمایند.

حجت الاسلام جوادی در جمع بانوان عاشورایی شهرستان ابرکوه اظهار کرد: امام حسین(ع) در کربلا برای اهداف والای خود به شهادت رسیدند اما واقعه عاشورا به صحرای کربلا ختم نشد و حضرت زینب(س) با انتقال پیام این واقعه خونین و جانسوز رسالت برادر خویش را تکمیل و خاندان اموی را رسوا نمود.

گفتنی است بانوان ابرکوهی پس از قرائت عهدنامه، با نوای گرم رضا اکرمی مداح اهل بیت(ع) هم ناله با حضرت زینب(س) در سوگ شهدای کربلا گریستند.

انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد