Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

باهدف جذب جوانان به مساجد انجام شد

تجلیل از 200 کودک و نوجوان مسجد امام سجاد (ع) مسکن مهر ابرکوه + تصاویر


از تعداد 200 نفر دختران و پسران فعال مسکن مهر، که حضور دائم در برنامه‌های مسجد امام سجاد (ع) ابرکوه داشتند، تجلیل کردند.

به گزارش سرو ابرکوه؛ در آخرین روز ماه مبارک رمضان، از تعداد 200 نفر کودکان و نوجوانان شهرک مسکن مهر ابرکوه، که در نماز جماعت‌ها و برنامه‌های فرهنگی، آموزشی، مذهبی، کلاس‌های قرآنی و جزء خوانی مسجد امام سجاد (ع) به‌صورت دائم شرکت داشتند، با اهدای هدایایی تجلیل به عمل آمد.

سید حسین مهاجری یکی از اعضاء هیئت‌امنا این مسجد در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، اظهار کرد : هدف از این تجلیل که با همکاری والدین، هیئت‌امنا و حجت‌الاسلام حسین تولایی امام جماعت مسجد برگزارشده بود، تشویق بیشتر دختران و پسران برای حضور در مسجد و انجام فرایض دینی است.

مهاجری افزود : بر اساس برخی آمار کل کشور، علت زندانی شدن بیشتر افراد در زمینه مواد مخدر و مواد فروشی، قتل، سرقت و ... دور بودن از آموزه‌های دینی و کم‌توجهی به انجام واجبات و ترک محرمات بوده است، لذا امیدواریم با انجام برنامه‌های فرهنگی و بانشاط زمینه‌های حضور فرزندان در مساجد فراهم شود.

وی در پایان از روحانیون و امام جماعت مساجد که دلسوزانه برای جوانان محله خود وقت می‌گذارند و با برنامه‌های متنوع آموزش قران و احکام، اجرای بازی‌های جمعی و سرگرمی آنان را جذب می‌کنند، تا از فساد و آسیب‌های اجتماعی جامعه دوری کنند، تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (3 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد