Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

همزمان با روز عصای سفید؛

تجلیل از کتابدار نابینای یزدی


به مناسبت روز جهانی عصای سفید، در همایشی از «روح‌الله رنجبر» کتابدار نابینای یزدی و دبیر کارگروه نابینایان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور تقدیر شد.

 به گزارش سرو ابرکوه به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد، همزمان با روز جهانی عصای سفید در همایشی که به همین مناسبت در سالن تربیت معلم شهید پاکنژاد یزد برگزار شد، از زحمات چندین ساله «روح الله رنجبر» دبیر کارگروه تخصصی نابینایان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و مسئول سابق کتابخانه نابینایان یزد تقدیر شد.

«محسن رفیعی» رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان یزد در این خصوص گفت: رنجبر از جمله افراد سخت‌کوش و با همتی است که توانسته با وجود مشکلات و موانع زیاد، کتابخانه نابینایان را سرپا نگه دارد و خدمات قابل توجهی به جامعه نابینایان استان و حتی کشور ارائه دهد.

وی افزود: همین موضوع سبب شد تا با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و برای پاسداشت خدمات وی، در همایش روز جهانی عصای سفید از وی تقدیر کنیم.

گفتنی است، کتابخانه تخصصی نابینایان استان یزد با همت روح‌الله رنجبر جنب کتابخانه عمومی امام علی(ع) راه‌اندازی شد و هم‌اکنون یکی از کتابخانه‌های فعال در زمینه تولید و عرضه کتاب‌های بریل و گویا در کشور است.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد