Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در بازدید از کارگاه خیاطی صورت گرفت

تجلیل رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابرکوه از مسئول آبشار عاطفه‌ها+ عکس


رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابرکوه، از مسئول موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها، تجلیل کرد.

به گزارش سرو ابرکوه؛ ناصر زارع رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابرکوه، از کارگاه خیاطی زیر نظر موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها، بازدید و از مسئول آن تجلیل کرد.

زارع اظهار کرد : اینکه با حداقل امکانات یک واحد تولیدی راه‌اندازی می‌شود، نشانه احساس مسئولیت، تعهد، توانایی و کارآمدی آن مجموعه است.

وی ضمن پیشنهاد تشکیل کارگروه اشتغال و کارآفرینی در این موسسه، گفت : فعالیت‌های سازمان‌های مردم‌نهاد، ارزشی فراتر از ارزش مادی دارد.

رحیمه اسحاقی مسئول موسسه آبشار عاطفه‌ها گفت : این کارگاه در مردادماه سال 96 باهدف اشتغال‌زایی بانوان نیازمند افتتاح شد و در حال حاضر 8 نفر خانم به‌طور مستقیم و غیرمستقیم در دو نوبت صبح و عصر مشغول به کار هستند.

وی، ازدواج آسان با سبک زندگی اسلامی، رفع نیازهای افراد دچار بیماری‌های صعب‌العلاج، رفع نیازهای تحصیلی و آموزشی دانش آموزان نیازمند، برگزاری برنامه‌های فرهنگی مختلف، ایجاد اشتغال‌زایی و... از اهداف این موسسه عنوان کرد.

اسحاقی ضمن درخواست حمایت از افراد جهت تجهیز کارگاه خیاطی، افزود : افزایش تولید ملی، نیازمند ایجاد و گسترش کسب‌وکار است و این مهم وابسته به دو مقوله اساسی، سرمایه و نیروی کار است.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد