Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

از طرف مسئول ستاد استقبال از امام جمعه صورت گرفت؛

تشکر شهردار مهردشت از مردم در استقبال از اولین امام جمعه بخش بهمن


مسئول ستاد استقبال از امام جمعه مهردشت از حضور پرشور و گسترده مسئولین استانی و شهرستانی و مردم بخش بهمن در استقبال از اولین امام جمعه تقدیر و تشکر کرد.

محمد رضا باقی پور مسئول ستاد استقبال از امام جمعه در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه اظهار داشت: بار ديگر، با ورود حجت الاسلام رضا علیزاده اولین امام جمعه بخش بهمن ابرکوه جرقه‌هاي اميد در دل دوست‌داران توسعه و پيشرفت شهر جوانه زد. اما بدون شك حضور پرشور و به يادماندني مردم عزيز در آئين‌ استقبال از امام جمعه از جلوه‌هاي ماندگار اين سفر پربركت بوده و اطمينان داشته باشيد كه اين استقبال پرشور، پشتوانه‌اي براي خادمان ملت است.
باقی پور ادامه داد: از مسئولین استان یزد و شهرستان ابرکوه و خصوصا مردم بخش بهمن در این مراسم تقدیر و تشکر می کنم كه همچون گذشته رسم مهمان‌نوازي و وفاداري را با حضور گسترده و پررنگ خود به جا آوردند.
وی عنوان کرد: مسئولان اين خطه بر خود ببالند كه خدمتگذار مردمي ولايتمدار بوده که همواره در هر شرايطي، از انقلاب، ولايت و شعائر انقلابي و اسلامي با همة وجود دفاع کرده و ادامه دهندة راه شهيدان هستند.
بدين وسيله مراتب ارادت قلبي و تشكر خالصانة خود را از عموم عزيزان، مردم ولايتمدار بخش بهمن و مسئولين ابراز مي داريم، اميد است با همكاري و تعامل مردم و بهره مندي از نظر همه دلسوزان زمينه رشد و ارتقاي بيشتر اين بخش فراهم شود.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد