Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در جلسه علنی شورای اسلامی شهر ابرکوه مطرح شد

تقدیر از خدمات رسانی مطلوب مدیر امور آب و فاضلاب ابرکوه


در جلسه علنی شورای اسلامی شهر ابرکوه؛ از خدمات رسانی مطلوب، مدیر امور آب و فاضلاب شهری ابرکوه تقدیر شد.

به گزارش سرو ابرکوه، در جلسه علنی شورای اسلامی شهر ابرکوه، که با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ابرکوه و مدیر اداره آب و فاضلاب شهرستان در محل دایمی شورا برگزار شد، از خدمات ارزنده و تعامل مدیر امور آب و فاضلاب شهری با دستگاه های اجرایی تقدیر شد.

سید حمید جلایی، رئیس شورای اسلامی شهر ابرکوه در این دیدار از خدمات پورسید تقدیر و اظهار امیدواری کرد، با تعامل مدیر امور آب فاضلاب شهری با دستگاهای اجرایی و شهروندان شاهد خدمات رسانی مطلوب به شهروندان باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهربا اشاره به مشکلات کمبود آب و بارش های اخیر در منطقه، خواستار توجه و نگاه ویژه به این حوزه شد تا مردم در فصل تابستان با مشکل بی آبی و کم آبی دچار نشوند.

رضا ربانی، عضو شورای اسلامی شهر ابرکوه در ادامه این نشست، تعامل بیشتر آب و فاضلاب شهری با شورای اسلامی شهر و شهرداری ابرکوه را زمینه ای برای هماهنگی بیشتر برای اجرای پروژه ها و ارائه خدمات بیشتر و مناسب از لحاظ کیفی و کمی برای شهروندان و افزایش رفاه عمومی و توسعه شهر عنوان کرد و افزود: مدیریت امور آب و فاضلاب شهر ابرکوه در این راستا با عزمی جهادی مانع به وجود آمدن هرگونه مشکل در زمینه آب و فاضلاب شهری شدند.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ابرکوه نیز در ادامه این دیدار صمیمی  با مروری بر اقدامات صورت گرفته در حوزه آب و فاضلاب گفت: با همت و تلاش صورت گرفته از مسئولین پر تلاش شهری ابرکوه، توجه خاص مدیرعامل آبفای استان،  فرمانداری ابرکوه و پیگیری های آب و فاضلاب شهرستان، اجرای 12 کیلومتر از شبکه جمع آوری فاضلاب در دست اقدام می باشد.

سید محسن پورسید افزود: پروژه اجرای شبکه فاضلاب از 25 روز گذشته تاکنون حدود 2 کیلومتر انجام شده است که مناطق اجرایی این طرح شامل قسمتی از بلوار جدیدالاحداث ابوریحان و قسمتی از شهرک های آزادگان و گلستان می باشد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهر ابرکوه در ادامه اظهار کرد:  تعداد 40 عدد منهول تاکنون در این پروژه اجرا شده است.

وی گفت: امید است تا سال آینده حدود 10 کیلومتر باقیمانده از پروژه ها که شامل مناطقی از قبیل قسمتی از بلوار هاشمی، خیابان شهید صدوقی و تکمیل بلوار ابوریحان، شهرک های آزادگان و گلستان اجرایی شود.

پورسید در ادامه این نشست افزود: اجرای این پروژه ها توسط دو شرکت پیمانکاری واجد الشرایط در حال اجراست که مبلغی بالغ بر 50 میلیارد ریال هزینه اجرایی این پروژها می باشد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ابرکوه، پورسید بیان داشت: تامین آب یک مساله حیاتی است و مجموعه آب و فاضلاب شهری آمادگی خدمت گزاری  به مردم هستیم و از تمامی مسوولانی که برای تولید آب آشامیدنی سالم همکاری می کنند قدردانی می کنیم.

در پایان با اهدای لوح از زحمات سید محسن پورسید، مدیر امور آب و فاضلاب شهری ابرکوه توسط شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ابرکوه تقدیر شد.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد