Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در پیامی صادر شد

تقدیر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه از حضور مردم در انتخابات


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه در پیامی از حضور 90 درصدی مردم ولایت مدار ابرکوه در انتخابات قدر دانی کرد.

به گزاش سروابرکوه، متن پیام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه در تجلیل از حضور حداکثری مردم در انتخابات 7 اسفند ماه بدین شرح می باشد:

 

بسمعه تعالی


مردم شریف و  ولایتمدار و بسیجیان دلاور شهرستان ابرکوه


یک بار دیگر در هفتم اسفند ماه 94، بیداری تان خواب از چشم دشمن ربود و تلالوء بصیرت شما، سراسر گیتی را فرا گرفت؛ و اینک زبان قاصر است تا شکوه حضورتان را در راه صیانت از ارزش های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ولایت و خون شهدا، بیان کند.


شما مردم همیشه وفادار، مردانه آمدید و نشان دادید عزم راسخ ملت ایران محکم تر از آن است که به تلنگر و خط و نشانی از سوی بدخواهان داخلی و خارجی، فرو پاشد و راه نفوذ برای حمله گرگ صفتان استعمارگر باز کند.


اینک که برای چندمین بار آزمونی مهم را پشت سر گذاشتید و با چهره ای که در آن غیرت، عزت، افتخار و اقتدار موج می زند در برابر همه یاوه گویان قد علم کردید، بار دیگر جهانیان از این اتحاد ناگسستنی ملت ایران انگشت بر دهان مانده و از مشاهده اعجاز وحدت و یکپارچگی شما مردم مسلمان در حیرت اند.


اینجانب حضور 90 درصدی مردم شهرستان ابرکوه را در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان ارج نهاده و از تک تک شما صمیمانه قدردانی می کنم؛ آفرین بر شما مردمان خطه کویری ابرکوه که زیبا حماسه 7 اسفند را به تصویر کشیدید و با لبیک گفتن به ندای رهبر معظم انقلاب (حفظ الله) در مسیر استمرار انقلاب قدم برداشتید.


همچنین ضمن تبریک به منتخبان مجلس خبرگان و امید به انتخابی اصلح برای مردم ابرکوه در دور دوم انتخابات، از مجموعه عوامل اجرایی، هیئت نظارت، هیئت بازرسی و کلیه دست اندرکاران برگزاری انتخابات مذکور، بدین وسیله مراتب قدردانی را به جای می آورم.


و السلام علیکم و رحمت الله و برکاته

سیف اله ابراهیمی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ابرکوه

انتهای پیام/ م.ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد