Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس:

تقویت جبهه مقاومت؛ تنها راه مبارزه با تروریسم/اظهارات هاشمی؛ عربستان را جری‌تر می‌کند


سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس تاکید کرد: راه رهایی از تروریست و ریشه کن کردن جنایت و افراطی گری، جز تقویت جبهه مقاومت نیست.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از عصرسیاست، دخیل عباس زارع زاده سخنگوی کمیسیون شوراها و امورداخلی مجلس در خصوص اظهارات هاشمی رفسنجانی مبنی بر همکاری عربستان و ایران برای نابودی تروریست های منطقه بیان کرد: دولت آل سعود بانی و حامی تروریست به صورت عام و جهانی است و با ایجاد گروه های تروریستی ازجمله القاعده، طالبان و نهایتا داعش در کشورهای منطقه، جنایت و ناامنی را به کشورهایی چون افغانستان، پاکستان، عراق، سوریه آورده است.

دخیل عباس زارع زاده ادامه داد: همانطور که آمریکا در محاسبات خود تنها راه مقابله با ایران و به طبع آن حفظ منافع خود را در تحریم دانست؛ عربستان سعودی نیز تروریست را به عنوان سلاحی راهبردی و تکیه گاهی برای حفظ حیات و نیز اجرای مقاصد پلید خود به خصوص در مبارزه با جبهه مقاومت انتخاب کرده است تا به نفع اعراب هم پیمان خود در منطقه فعالیت کند.

وی تصریح کرد: با این اوصاف و نمود های عینی جای شک نیست که همکاری با عربستان نه نتها خودکشی خواهد بود؛ بلکه آبروی ایران را برده و نتیجه ای جز ضعف و هدر رفتن هزینه های مالی و جانی، برای کشورمان نخواهد داشت؛ همکاری با عربستان مانند همکاری با ماری زهرآگین و مرگبار برای در امان ماندن از زهر او است.

زارع زاده افزود: حرف هایی که این روز ها از هاشمی رفسنجانی و هاشمی ها شنیده می شود بیشتر به شبیه به هذیان و از واقعیات به دور است؛ راه رهایی از تروریست و ریشه کن کردن جنایت و افراطی گری چیزی نیست جز ادامه راه سرخ شهدا؛ ما باید همچنان جبهه مقاومت را تقویت کنیم تا با یاری خدا اثری از آل سعود نماند و این غده سرطانی از پیکره منطقه برداشته شود.

وی ادامه داد: بدون شک تفکر همکاری با عربستان ایده ای غلط است و کلید پیروزی را در دستان آلوده به خون و جنایتکار آل سعود نخواهیم یافت؛ راه پیروزی، ادامه طوفانی رویه امروزمان است تا بدان جا که این طوفان تروریسم، وهابیت، و تمام وابستگان آن را نابود کند و درآرامش بعد از این طوفان اثری از دشمنان خدا و بشریت باقی نماند.

نماینده بزرگ ترین حوزه انتخابی کشور تصریح کرد: اظهارات امثال هاشمی حاصلی جز مغرور تر و وقیح تر کردن عربستان نخواهد داشت؛ هاشمی با این حرف ها ایران را وارفته و از پا افتاده معرفی می کند؛ این دست اقدامات خیانت به خون رنگین و پر افتخار شهداست و علاوه بر تضعیف چهره انقلاب، به هیمنه انقلاب و آرمان ها جمهوری اسلامی ایران ضربه می زند.

وی اذعان کرد: این نوع بیانات خود کم بینانه چیزی جز هزینه های گزاف مالی و جانی برای کشور نخواهد داشت؛ دست دراز کردن ذلیلانه به سوی شقی ترین مردمان زمان علاوه بر آنکه متحدان ایران و مظلومانی که تنها چشم امیدشان به جمهوری اسلامی ایران است را ناامید و بدبین می کند؛ چراغ سبز و ندای امیدیست برای دشمنان خونخوار تا با شدت بیشتری به اقدامات خود برای نابودی انقلاب ادامه دهند.

نماینده مردم مهریز گفت: آنان که نمی دانند یا خود را به نادانی زده اند بدانند که انقلاب ما، انقلابی مستقل، انقلاب آفرین و پرتوان است و به این باور برسند که نظام ما، نظام 30 سال قبل نیست و اکنون «جمهوری اسلامی ایران» در اوج قدرت است.

انتهای پیام/س*




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد