Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

خطیب جمعه ابرکوه:

تلاش های سرداران مدافع حرم همچون فلاح زاده قابل تقدیر است/ اشاعه تفکر بسیجی عامل پیروزی بر داعش


امام جمعه ابرکوه گفت: اشاعه تفکر بسیج توسط جوانان غیور کشور بود که توانست داعش و آمریکای مستکبر را به زانو درآورده و شکست دهد.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه در خطبه های امروز با اشاره به هفته بسیج اظهار کرد: در آستانه هفته بسیج، مژده برکنده شدن شجره خبیثه و ملعونه داعش اعلام شد و بساط این فتنه پیچیده که سایه سیاه دولت خود خوانده داعش را بر عراق و سوریه افکنده بود جمع شد.

حجت الاسلام حسینی افزود: این پیروزی بزرگ و تاریخ ساز جبهه مقاومت بر کفر و استکبار جهانی؛ حاصل سه سال مقاومت در عراق و 6 سال مقاومت در سوریه است که طی این مدت 600 هزار سوری کشته؛ 6 میلیون آواره به جامانده و 600 ملیارد دلار خسارت عمرانی به جای گذاشت و فقط با هدف تخریب و ناامنی در جهان اسلام و تأمین امنیت اسرائیل صورت گرفت.

تلاش های مجاهدانه سرداران مدافع حرم همچون فلاح زاده قابل تقدیر است
امام جمعه ابرکوه تاکید کرد: این پیروزی بزرگ، رهین هدایت های مقام معظم رهبری، حمایت های ملت ایران و جانفشانی مدافعین حرم است، حزب الله لبنان، زینبیون پاکستان، فاطمیون افغانستان و تلاش های مجاهدانه سرداران رشید اسلام همچون سردار سلیمانی و سردار فلاح زاده است می باشد که باید به همه آنان تبریک گفت.

حجت الاسلام حسینی افزود: در این خصوص باید هشدار مقام معظم رهبری را جدی بگیریم که حفظ انگیزه، هوشیاری و وحدت جهت زدودن هر پسمانده خطرناک، انجام کار فرهنگی بصیرت افزا و خلاصه آمادگی همه جانبه بعد از پیروزی نباید فراموش شود.

امام جمعه ابرکوه آغاز فصل جدید در منطقه پس از داعش پرداخت و افزود: مهمترین ویژگی این فصل جدید، ضعف مثلث شوم غربی، عبری و عربی در برابر جبهه مقاومت در جهان اسلام است؛ این مثلث شوم بود که می خواست خاورمیانه را در چنگال خود داشته باشد ولی به لطف خدا و حماسه جبهه مقاومت تاکنون ناکام شده است.

وی حقیقت این پیروزی را از آن بسیج عنوان کرد و گفت: تفکر بسیج تاکنون حافظ انقلاب در برابر انواع دسیسه ها، توطئه ها و نیرنگ های رنگارنگ دشمن بویژه شیطان بزرگ آمریکا بوده است و اشاعه این تفکر توسط جوانان غیور کشور بود که توانست داعش و آمریکای مستکبر را به زانو درآورده و شکست دهد.

حسینی دفع داعش بعنوان غده سرطانی در عراق و سوریه را نتیجه اتحاد ایران، عراق و سوریه دانست و گفت: نتیجه آن تأمین امنیّت ملی کشور، حفظ منطقه از آسیب تروریسم و تجزیه شد اما حالا این حامیان جریان فتنه هستند که باید پاسخ بدهند چرا از شعار نه غزه نه لبنان حمایت کردند و آنان را امت خداجو خواندند؟!

وی در پایان از تلاش همه مردم خوب ابرکوه در کمک رسانی به آسیب دیدگان زلزله کرمانشاه و غرب کشور تشکر کرد و گفت: این کمک ها و از همه مهمتر دیدار پر مهر و تفقّد رهبری از منطقه و آسیب دیدگان و داغداران مرهمی بر دل های آنان بود و امیدواریم این کمک ها و نیز حمایت مسئولان بیشتر و جدی تر باشد چرا که رهبری توصیه داشتند که مسئولان تلاش خود را مضاعف کنند و به این حد قانع نبودند.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد