Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا


تمام وحشت گروه ها از یک گفتمان


ثبت نام غیرمنتظره دکتر سعید جلیلی در انتخابات اگرچه در معادلات جبهه پایداری انقلاب اسلامی تاثیر داشت اما بیشتر از این تاثیر، گفتمان های سازش و محافظه کار را به وحشت و هراس انداخته است!

سرو ابرکوه، ثبت نام غیرمنتظره دکتر سعید جلیلی در انتخابات اگرچه در معادلات جبهه پایداری انقلاب اسلامی تاثیر داشت اما بیشتر از این تاثیر، گفتمان های سازش و محافظه کار را به وحشت و هراس انداخته است!

از همان فردای ثبت نام جلیلی، تمام سایت ها و نشریات منتسب به سایر کاندیداها درصدد القای اختلاف و دودستگی و سردرگمی در جبهه پایداری برآمدند تا شاید مانع اتحاد آنها - که قطع به یقین به پیروزی گفتمان اصیل انقلاب در انتخابات منجر خواهد شد- شوند.

این در حالی است که از طرف هریک از گفتمان های دیگر بیش از ۱۰ نفر کاندیدا شده اند و صدای کسی در نیامد، اما هیچکس تاب و توان تحمل ثبت نام ۲ کاندیدای حامی گفتمان انقلابی پایداری و  استقامت را ندارد!

این هجمه و اختلاف افکنی در بین طیف انقلابی اصولگرایان نشاندهنده چند نکته است:

- بانیان این هجمه ها از پایگاه مردمی این طیف و تفکر مطع اند و از اقبال بالای مردم به آنها خبر دارند. لذا باید بین هواداران آنها دودستگی و انشقاق ایجاد کنند.

- پبروزی تفکر پایداری و استقامت موجب تمدید دوره دوری از قدرت برای قدرت طلبان و نکنوکرات ها خواهد بود و این برای آنها آزار دهنده است. به دستور بزرگ این قوم، باید به دوره قبل از سال ۸۴ برگردند!

- چنانچه این اختلاف افکنی به تخریب و انشقاق بین جبهه پایداری بکشد، می توان به زمین خوردن این جبهه و حامیان آن دل بست  و تا مدت ها از خطر آن دور ماند!

در این تعدد کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری که به نوعی بی سابقه است، پرداختن حاشیه ای به حضور ۲ نماینده تفکر اصیل انقلاب اسلامی و حامی گفتمان ایستادگی یعنی دکتر لنکرانی و دکتر جلیلی، نشان دهنده چیزی جز ترس و واهمه از این تفکر نیست و این خود معیاری برای شناخت افراد و نوع تفکرشان است.

 



Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد