Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

از محل اعتبارات استانی:

تنها 30 درصد از بودجه مورد نیاز امور عشایر استان جذب شده است


مسئول دفتر عشایری جهاد کشاورزی استان در ابرکوه گفت: دولت از محل اعتبارات استانی مبلغ یک میلیارد و 400 میلیون ریال در بخش خدمات رسانی و زیر ساخت ها امور عشایر این استان اختصاص داد که 30 درصد آن جذب شده است.

به گزارش سرو ابرکوه، حسن زارع مسئول دفتر عشایری جهاد کشاورزی استان، در حاشیه بازدید ازمجتمع دامداری عشایر ابرکوه اظهارکرد: تاکنون بیش از 350تن جو بین عشایر شهرستان های ابرکوه و خاتم که مناطق عشایری استان هستند توزیع شده است.

وی بابیان اینکه درآمد عشایر استان یزد از طریق پرورش دام سبک بدست می آید افزود: از محل اعتبارات استانی مبلغ یک میلیارد و 400 میلیون ریال در بخش خدمات رسانی و زیر ساخت ها امور عشایر این استان اختصاص یافته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: این میزان بودجه در طرح های آبرسانی، خدمات رسانی به کوچندگان، تعمیر جاده دسترسی به مناطق عشایری و اسکان عشایر هزینه می شودکه تا کنون 30درصد آن جذب شده است.

به گزارش ایرنا، زارع همچنین از تولیدات محصولات دامی این استان توسط عشایرخبردادوگفت: 30درصد تولیدات محصولات دامی استان توسط عشایر تامین می شود که سال جاری بیش از چهارتن گوشت قرمز و فرآورده های لبنی توسط عشایراستان تولید شده است.

انتهای پیام / ف




Your Rating
Average (3 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد