Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مدیر کل اداره تبلیغات استان یزد؛

تنها خطر برای ملت ایران، غربی است که اعتقادات را ویران می کند


مدیر کل اداره تبلیغات استان یزد در مراسم تکریم و معارفه روسای اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه گفت: ما ازغرب فلسفی نگران نیستیم و غرب سیاسی و نظامی را پشت سر گذاشتیم و تنها خطر برای ما، غربی است که اعتقادات را ویران می کند.

به گزارش سرو ابرکوه، صبح امروز طی مراسمی در اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه،  با حضور حجت الاسلام سید محمدشریف حسینی کوهستانی مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان یزد، حجت الاسلام والمسلمین مجید جعفر پور به عنوان ریاست جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان معرفی و از حجت الاسلام والمسلمین محمد پورقیومی رئیس اسبق این اداره تکریم به عمل آمد.
طی این مراسم و در جمع مسئولین شهرستانی حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهستانی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: برای پاسخگویی به نیازهای مردم همه دستگاه ها باید با یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشند، زیرا وظیفه همه دستگاه ها خدمت به مردم و برآورده کردن نیازهای آنان می باشد.
حسینی کوهستانی خاطر نشان کرد: ما در این جهان وانفسا زندگی می کنیم و تکیه گاه ما را قرآن مشخص می کند؛ باید به خداوند تکیه کنیم تا بتوانیم پرواز کنیم. ما منابع فکری مهمی داریم که منطبق بر فطرت انسان است و هر جا سخن اسلام درست ارائه شود انسان ها پذیرای آن هستند و از این جهت احساس خطر نمی کنیم. ما از غرب فلسفی نگران نیستیم و غرب سیاسی و نظامی را پشت سر گذاشتیم و در حال حاضر تنها خطری که داریم غربی است که اعتقادات را ویران می کند.
وی در ادامه تصریح کرد: ما معتقدیم اگر اعتقادات یک ملت از آنها گرفته شود، به راحتی ذخایر مادی آن کشور توسط دشمن تصاحب می شود؛ چرا که آن ملت انگیزه ای برای حراست از کشورش نخواهد داشت. هم اکنون در شرایط خاصی قرار داریم، با غربی مواجه هستیم که از نظر جهان آگاهی بسیار پیشرفت کرده و هر روز از خودآگاهی و انسانیت فاصله می گیرد.
مدیر کل اداره تبلغات اسلامی استان یزد گفت: فعالیت ها و چارت سازمانی تبلیغات اسلامی منطبق با فرمایشات مقام معظم رهبری می باشد و ما نیز بر اساس همین وظایف عمل کرده و مبنای فعالیت هایمان جذب حداکثری افراد است. : ما باید زمان خود را بشناسیم و به خوبی تدبیر، تصمیم گیری و مدیریت نماییم. ما دیروز جنگ نظامی 8 ساله را پشت سر گذاشتیم و چنانچه از شواهد بر می آید دشمن دیگر هرگز بر علیه ایران اسلامی ما جنگ نظامی را آغاز نخواهد کرد؛ لکن در حال حاضر با جنگ تمام عیار فکری و اعتقادی در مبارزه هستیم.

گفتنی است در پایان این مراسم از حجت الاسلام پورقیومی با اهداء هدایایی از سوی ادارات و ارگان های مختلف، در حضور حجت الاسلام حسینی امام جمعه و دیگر مسئولین شهرستان تجلیل به عمل آمد.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


قاسم
اول صبحی خبر بسیار خوبی بود. عدم حضور آقای پورقیومی در ابرکوه آرامش فرهنگی و مذهبی را به دنبال خواهد داشت.
0 (0 Votes)
Posted on ۱۳۹۳/۰۷/۳ ۰۸:۰۶.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد