Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

توسط مرکز نیکوکاری مصلای ابرکوه؛

توزیع معادل 30 میلیون ریال لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند


در آستانه آغاز سال تحصیلی، مرکز نیکوکاری مصلای ابرکوه با مشارکت خیرین نیکوکار معادل 30 میلیون ریال لوازم التحریر را در بین دانش آموزان نیازمند توزیع کرد.

به گزارش سرو ابرکوه، این روزها به هر گوشه و کنار شهر که قدم می گذاری بویی را استشمام می کنی که برایت غریبه نیست؛ این بوی شکوفا شدن است، بوی تازگی، بوی مهربانی و دوستی، بوی علم و دانش... این روزها حس غریبی در دل کلاس اولی ها غوغا می کند؛ شاید این حس پر کشیدن به سمت موفقیت ها و آرزوها باشد و شاید حس « بودن»
این روزها مغازه ها پره از بچه هایی که به همراه والدین اومدن تا برای جشن آغاز مدرسه لوزام مورد نیاز رو فراهم کنند و قدم بذارن در جاده تلاش، پشتکار، علم و معرفت... اما اگه با دقت نگاه کنیم می بینیم که جای یه عده خیلی خالیه، اونایی که اونقدر پول ندارن که واسه حضورتوی این جشن کیف، کفش، لباس، دفتر، مداد و جامدادی نو بخرن
با نزدیک شدن به روزهای پایانی شهریور ماه و در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، مرکز نیکوکاری مصلای ابرکوه به کمک  خیرین نیکوکار تعدادی لوازم التحریر به ارزش 30 میلیون ریال تهیه و در اختیار  بیش از 130 دانش آموزان نیازمند که تحت پوشش این مرکز می باشند قرارداد.
همچنین بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نیز تعدادی دفتر با تصاویر شهدا به ارزش 4 میلیون ریال به مرکز نیکوکاری اهدا نمود تا در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار دهد.
ای کاش وقتی برای تهیه لوازم نو برای بچه هایمان به این مغازه و آن مغازه سر می زنیم و آنقدر جستجو می کنیم تا برایشان بهترین لوازم را تهیه کنیم، اندکی به این اندیشه باشیم که کودکانی هستند یا والدینی ندارند تا برایشان بهترین را بخرند یا والدینشان پولی ندارند.
یادمان باشد این روزها کودکانی هستند....

 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد