Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه مطرح کرد

تکریم شخصیت امام خمینی(ره) وحدت و ولایتمداری، محوریت برنامه های دهه فجر


امام جمعه ابرکوه گفت: تکریم شخصیت امام خمینی(ره)، وحدت مردم و ولایتمداری، به عنوان رمزهای پیروزی انقلاب باید محوریت اجرای برنامه های دهه فجر باشد.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه در جمع اعضای ستاد هماهنگی برنامه های دهه فجر، اظهار کرد: در برنامه های دهه فجر باید جلوه مردمی جشن ها حفظ شود؛ لذا مساجد، حسینیه ها، بقاع متبرکه و اماکن مذهبی، باید جلوه گاه جشن های این ایام الله باشند، ضمن اینکه حرمت اماکن نامبرده نباید شکسته شود.

حسینی افزود: وظیفه مسئولین این است که لاحقه انقلاب را به سابقه آن معطوف کنند و لازمه این امر آشنا کردن نسل جدید با اصول، اهداف، مبانی و سیر انقلاب اسلامی است. چرا که هدف نسل جدید و قدیم، حمایت از مستضعفین، تقابل با مستکبرین و ترویج شعائر و آرمان های انقلاب می باشد.

وی خاطرنشان کرد: شخصیت امام راحل باید به عنوان یک رهبر الهی، سیاسی، اجتماعی در همه زوایا که اسوه رهبران جهان در جهت پیشبرد جامعه به سمت اهداف متعالی و ارزشی می باشند، تکریم شود.

امام جمعه ابرکوه تصریح کرد: تأکید بر محوریت ولایت و همچنین وحدت و انسجام مردم در شکل گیری یک عزم و اراده ملی، از جمله رمزهای پیروزی انقلاب است که باید در اجرای برنامه های دهه فجر، مورد توجه قرار گیرد. برای اینک جهانیان ببینند ملت ایران در جهت جهانی کردن و صدور انقلاب مجموعه ای منسجم هستند که بشریت را از تحت نفوذ و سلطه اردوگاه استکبار رهایی می دهند.

انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد