Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در نتیجه رقابت های امداد و نجات؛

تیم امداد رسانی هلال احمر شهید جهانی مهردشت به مسابقات کشوری دادرس راه یافت


درنتیجه رقابت های امداد و نجات، که در محل اردوگاه شهدای امدادگر علی آباد یزد برگزار شد، تیم دادرس مدرسه شهید جهانی مهردشت موفق به کسب مقام نخست استان در این دوره از مسابقات شد.

به گزارش سرو ابرکوه؛ جواد عشقی مهرآبادی دبیرکانون جوانان هلال احمر مهردشت با اعلام خبر فوق اظهار داشت: با توجه به این که اعضای این تیم برای اولین سال، در این دوره از مسابقات شرکت داشتند، کسب مقام برتر در سطح شهرستان و سپس با کسب مقام نخست در استان، نشان دادند که با همت، عزم راسخ و بی شک انگیزه های معنوی؛ آماده برای فعالیت در دیگر برنامه هستند.
عشقی در ادامه ضمن سپاس از حمایت های مسئولین بخش بهمن و مهردشت افزود: مجددأ تقاضا دارم مسئولین به روند پیگیری ارتقأ جایگاه هلال احمر تسریع بخشند. زیرا گذشته از لزوم ارتقآ جایگاه این مرکز، به علت در معرض حوادث بودن این منطقه، بحق؛ جوانان این  شهر معیارهای لازمه جهت این ترفیع را اثبات نموده و باعث رونق گرفتن فعالیت های هلال احمر مهردشت بوده اند.
وی تصریح کرد: هر چند استقبال مسئولین باعث رضایت ما بوده اما تا کنون همت داوطلبانه جوانان بوده که این مرکز بدون هیچ گونه پشتوانه مالی توانسه فعالیت هایی را در سطح گسترده اجرا کند.
دبیر خاطر نشان کرد: با وجود عضویت چند صد نفره اعضای هلال احمر مهردشت و توقعات آنان دیگر نمی توانیم به این روند خدمت رسانی ادامه دهیم. لذا خواسته مجدد ما است که مسئولین بخش بهمن زمینه ارتقا جایگاه این مرکز را فراهم نمایند.
دبیر کانون هلال احمر مهردشت در پایان ابراز امیدواری کرد بتوان در آینده ای نزدیک زمینه حضور پررنگتری از اعضای هلال احمر مهردشت را در رقابت های گوناگون فراهم نمود.




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد