Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه:

جاهلیت مدرن به اسم دموکراسی ارزش ها را پایمال می کند/ فرماندار: تمام افتخار نظام این است که مردم را با خود دارد


امام جمعه ابرکوه در نشست هیئت عاشقان ولایت گفت: درست است که جاهلیت مدرن دختران را زنده به گور نمی کند اما به اسم حقوق بشر و دموکراسی، هویت زن را به مسلخ می کشاند و ارزش ها را پایمال می کند.

به گزارش سرو ابرکوه، یازدهمین گردهمایی هیئت عاشقان ولایت همزمان با دهه مبارک فجر و با حضور حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه، سید نبی رسولی فرماندار شهرستان و دیگر بسیجیان در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ابرکوه برگزار شد.

جاهلیت مدرن دختران زنده به گور نمی کند اما هویتشان را به مسلخ می کشاند

طی این نشست حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه اظهار داشت: بعد از رحلت پیامبر عده ای برای جریان نور و هدایت تغییر بستر فراهم کردند و اسلام را به انحراف کشاندند تا اینکه مجددا اسلام حقیقی به برکت انقلاب اسلامی تبیین شد. انقلاب اسلامی در متن جاهلیت مدرن ظهور کرد. امروز دنیا در بدترین شرایط جاهلیت مدرن به سر می برد؛ درست است که دختران زنده به گور نمی شوند اما شرف، هویت و انسانیت زن را به مسلخ می کشانند.

جاهلیت مدرن به اسم دموکراسی ارزش ها را پایمال می کند

حجت الاسلام حسینی گفت: جاهلیت امروز مانند قبل از اسلام نیست، جاهلیت مدرن به نام آزادی، دموکراسی و حقوق بشر تمام ارزش های متعالی و انسانی بشر را پایمال می کند و تحت عنوان حرکت نرم و خزنده تمام ارزش های جوامع بشری را نابود می کند. اما انقلاب اسلامی احیاگر ارزش های سازنده اسلامی است که رسول خدا(ص) بنیان گذار آن بود. لذا مردم ایران هرگز پذیرای اسلام آمریکایی نیستند.

تکفیری ها سربازان خط شکن سپاه شیطان

امام جمعه ابرکوه تصریح کرد: نامه رهبری برای جوانان اروپایی در جهت تبیین ماهیت اسلام حقیقی و انقلاب است که جوانان بصیرت یابی کنند و بتوانند اسلام دروغین آمریکایی را که مروجان آن اعراب هستند و نمونه عینی آن داش و تکفیری های سلفی است را بشناسند و اسلام انحرافی را به جای اسلام ناب محمدی نگیرند. ما بر این باوریم که تکفیری ها و سلفی ها سربازان خط شکن سپاه شیطان هستند که به نام اسلام آدم کشی می کنند.

حسینی در رابطه با مذاکرات هسته ای گفت: ما از تیم مذاکره کننده که از حق ملت دفاع کردند و تسلیم زیاده خواهی دشمن نشدند و رضایت رهبری را تا کنون جلب کردند حمایت می کنیم و امیدواریم این موضع انقلابی که آنها به عنوان سفراء ایران دارند آوازه گوش غربیان شود و بفمند که ایران ملتی پر صلابت است و اگر خطایی بکنند سرانجام دودش در چشم خودشان خواهد رفت.

افتتخار نظام این است که مردم را با خود دارد

در ادامه سید نبی رسولی فرماندار شهرستان ابرکوه بیان داشت: ملت ایران توانست با وجود انقلاب اسلام گام های بلندی بردارد که حتی کشورهای همجوار را هم تحت تأثیر قرار  داد. مردم با رهبری امام توانستند کمتر از یک سال حکومت 2500 ساله شاهنشاهی را سرنگون کنند و حکومت دینی را جایگزین کنند.

رسولی افزود: مردم برای اعتلای این نظام تلاش می کنند و به نظام اسلامی خود تکیه دارند و افتخار نظام هم این است که مردم را با خود همراه دارد ؛ به جرأت می توان گفت که اگر حمایت مردم از این انقلاب نبود، شاید انقلاب بدین شکل رقم نمی خورد.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد