Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

به همت حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا(س)؛

جشن بزرگ میلاد کوثر در ابرکوه +تصویر


به مناسبت میلاد مادر ولایت حضرت زهرا(س) جشن بزرگ کوثر در مصلای شهدای محراب ابرکوه برگزار شد.

به گزارش سروابرکوه،افتخار زنان همین بس که روز میلاد برترین گوهر خلقت و بانوی بهشت، حضرت فاطمه(س) روز زن نامیده شده است. به همین مناسبت جشن میلاد کوثر به همت حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا(س)  در مصلای شهدای محراب شهرستان ابرکوه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم جشن باشکوه از خانم زهرا امیدوارپناه ( مادر علیرضا مهیاری)، معصومه پورتیزک، صغری صالحی و مریم مشتاقیان به عنوان مادران نمونه تجلیل و قدردانی شد.

حجت الاسلام والمسلمین هاشم تقدسی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان طی سخنرانی مختصری در این مراسم به بیان ویژه گی های شخصیتی و جایگاه والای حضرت فاطمه پرداخت.

حجت الاسلام تقدسی اظهار داشت: غربیان برای سوء استفاده از زنان به ترویج شعار تساوی زن و مرد در جامعه پرداختند؛ در حالی که زن مسلمان باید الگویی چون فاطمه زهرا(س) داشته باشد که زمانی خود را از مرد نابینایی می پوشاند، اما برای دفاع از ولایت و کلام حق در مسجد حاضر شد و از امام زمان خویش دفاع کرد.

تقدسی افزود: بنابراین زنان و دختران امروز باید جایگاه ویژه خود را بشناسند و به موقعیت و شرایط آگاه باشند. باید بتوانند تشخیص دهند که چه زمانی باید در صحنه باشند. زن امروز باید در جامعه چنان حضور متعارفی داشته باشد که خود را در معرض سوء استفاده بدخواهان قرار ندهد.

در ادامه مراسم نیز برنامه مولودی خوانی توسط خانم سربی اجرا گردید و بانوان ابرکوهی با سرور و شادی، این میلاد خجسته را به پیشگاه امام عصر(عج) تهنیت و شادباش گفتند.

.

جشن میلاد کوثر ابرکوه 2

.

جشن میلاد کوثر ابرکوه 7

.

.

جشن میلاد کوثر ابرکوه 1

.

جشن میلاد کوثر ابرکوه 8

.

جشن میلاد کوثر ابرکوه 9

.

جشن میلاد کوثر ابرکوه 3

.

جشن میلاد کوثر ابرکوه 10

.

جشن میلاد کوثر ابرکوه 4

.

جشن میلاد کوثر ابرکوه 12

.

جشن میلاد کوثر ابرکوه 5

.

جشن میلاد کوثر ابرکوه 6

.

 

جشن میلاد کوثر ابرکوه 11




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد