Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه:

جشن های نیمه شعبان باید متناسب با شان باشد


امام جمعه ابرکوه گفت: در جشن های نیمه شعبان، نباید با آهنگ های نامتناسب و حرکات دون شان، بخواهیم با زمینه گناه برای جامعه و مردم نشاط کاذب ایجاد کنیم.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه، در مسجد جامع با تاکید بر لزوم ایجاد فضای نور و نشاط در شهرستان به مناسبت میلاد مسعود امام زمان (عج) گفت: نباید در جشن ها با آهنگ های نامتناسب و حرکات دون شان، بخواهیم با زمینه گناه برای جامعه و مردم نشاط کاذب ایجاد کنیم.


حسینی انتظار فرج آل محمد(ص) را یکی از سرفصل های واجب اعتقادی دانست و تاکید کرد: سعی کنیم از منتظران واقعی امام زمان (عج) باشیم. زیرا منتظر واقعی کسی است که در مقام حرمت گذاری غیبت و شهود برایش یکسان باشد.


به گزارش دفتر امام جمعه ابرکوه، وی افزود: باید همواره خود را در محضر مبارک امام زمان ارواحنا فداه احساس کنیم، تا در بخش عملی به صورت آشکار و نهان در راستای اهداف مقدس آن حضرت تلاش و بسترساز ظهور شویم. یعنی با قطع دلبستگی به اغیار و اجانب و قدرت های غیر الهی، عطش ظهور را در وجود خود بیشتر کنیم.


انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


محمد رضا
متاسفانه خوب شان امام زمان(عج) رو رعایت کردیم...آهنگ هایی تو خیابان میزاشتن به نام جشن نیمه شعبان که کم از عروسی نداشت... به نام امام زمان و به کام ملت!
0 (0 Votes)
Posted on ۱۳۹۵/۰۳/۵ ۱۲:۱۸.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد