Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرمانده سابق نیروی انتظامی ابرکوه:

جلب رضایت حداکثری مردم، اولویت نیروی انتظامی است


فرمانده سابق نیروی انتظامی ابرکوه گفت: یکی ازاولویت های نیروی انتظامی جلب رضایت حداکثری مردم در راستای ایجاد امنیت و کاهش جرائم است.

به گزارش سرو ابرکوه، پرسنل نیروی انتظامی شهرستان صبح امروز میزبان سردار ایرج کاکاوند فرماندهی انتظامی استان یزد، در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی ابرکوه بودند.

احمد غلامزاده فرماندهی انتظامی ابرکوه در ابتدای مراسم ضمن خیرمقدم به میهمانان از کلیه مسئولین دستگاه های اجرایی، نهادها و ارگان ها، اعضای شورای شهر، مسئولین هیئت های عزاداری و کلیه افرادی که در امر حفظ امنیت، کشف، تعقیب و پیشگیری از جرائم یاری گر وی و مجموعه تحت مدیریتش بودند صمیمانه قدردانی کرد.

غلامزاده ضمن بیان این مطلب که برای نیروی انتظامی 175 نوع مأموریت پیش بینی شده است، به بیان گوشه ای از فعالیت های صورت گرفته از سوی نیروی انتظامی شهرستان پرداخت و گفت: پیگیری 200 فقره پرونده سرقت و دستگیری 186 سارق که نشان می دهد 75 درصد از سرقت های صورت گرفته کشف شده است. عملکرد موفق نیروی انتظامی نشان دهنده کاهش 34 درصدی این جرم در سال 92 و کاهش 28 درصدی در سال 93 می باشد.

وی در رابطه با کشف کالاهای قاچاق نیز به کشف 10 دستگاه موتورسیکلت، 268 کیلو و 421 گرم انواع مواد مخدر، 160 هزار لیتر سوخت، 1800 قطعه لوازم صوتی و تصویری، 40 میلیارد ریال مواد غذایی، 21 قبضه سلاح جنگی و شکاری، 506 قطعه تجهیزات ماهواره ای و.... اشاره کرد.

فرمانده اسبق نیروی انتظامی ابرکوه دستگیری 1245 نفر اتباع خارجی غیر مجاز و 306 نفر توزیع کننده مواد مخدر و معتاد خطرناک، اجرای طرح های ارتقا امنیت اجتماعی را از جمله اقدامات صورت گرفته در حوزه انتظامی و امنیت اجتماعی عنوان نمود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: یکی از اولویت هایی که برای من و مجموعه حائز اهمیت است، میزان رضایت مندی مردم از اقدامات صورت گرفته در راستای ایجاد امنیت و کاهش جرائم می باشد؛ امید است به واسطه همکاری های صورت گرفته با کلیه ارگان ها، توانسته باشیم میزان رضایت مردم را به حداکثر برسانیم.

سرهنگ غلامزاده پس از ارائه مختصری از عملکرد نیروی انتظامی در حالی که بغض مجال صحبت به وی نمی داد و اشک گونه هایش را لمس می کرد، از کلیه همکاران، خانواده های شهدا، مسئولین و کسانی که به نوعی با مجموعه نیروی انتظامی در ارتباط بودند حلالیت طلبید.

انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد