Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرماندار ابرکوه خبر داد:

حدود 70 هزار مسافر تا صبح امروز وارد ابرکوه شدند


فرماندار ابرکوه صبح امروز، از ورود 70 هزار مسافر نوروزی و گردشگر به شهرستان خبر داد.

سید نبی رسولی فرماندار شهرستان صبح امروز در گفتگو با سرو ابرکوه ضمن تشکر از مسافرینی که ابرکوه را برای مسافرت نوروزی خود انتخاب کرده اند، اظهار داشت: با استقبال بی‌نظیر گردشگران و مسافران نوروزی طبق آخرین آمار بررسی شده تا صبح امروز تعداد 64572 نفر مسافر وارد ابرکوه شده و از جاهای مختلف شهرستان دیدن کردند.


رسولی تصریح کرد: از این تعداد بیش از چهار هزار و 300 نفر در مکان های اقامتی که از طرف اداره آموزش و پرورش، مهمانسرای دیگر ادارات و شهرداری اسکان داده و حدود 11 هزار و 200 نفر هم در اماکن متبرکه مثل امامزاده ها و بوستان های شهرستان مستقر شدند.


وی همچنین افزود: نزدیک به 35 هزار مسافر و گردشگر از بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری شهرستان دیدن کردند که از این تعداد بیشترین بازدید (حدود 10هزار نفر) مربوط به سرو کهنسال و بعد از آن به ترتیب خانه آقازاده و موزه مردم شناسی در خانه صولت بوده است.


رسولی با آرزوی سفری خوش برای همه ی مسافرین نوروزی گفت: امیدواریم که با توجه به امکانات موجود و برنامه ریزی هایی که توسط ستاد تسهیلات نوروزی انجام شده، توانسته باشیم رضایت مسافرین محترم را جلب کرده و خاطره ی خوشی از ابرکوه در اذهان ماندگار شود.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد