Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه بخش بهمن:

حضور قدرتمند ایران در آسیا و جهان علت دشمنی آمریکا است


امام جمعه بخش بهمن گفت: حضور قدرتمند ایران در منطقه غرب آسیا و جهان و موضوعاتی همچون فلسطین، مقاومت و سبک زندگی ایرانی اسلامی، را از عوامل دشمنی آمریکا با ایران برشمرد.

به گزارش سرو ابرکوه، به مناسبت پنجم اردیبهشت، مراسم گرامیداشت سالروز شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس و یاد و خاطره شهید سردار محمد منتظر قائم، در مدارس دخترانه فرزانگان و شهید جهانی مهردشت برگزار شد.


حجت الاسلام و المسلمین علیزاده امام جمعه بخش بهمن در بخشی از سخنان خود، اظهار کرد: آمريکا در سال 59 به بهانه آزادسازي گروگان ها، 90 نفر از کماندوهاي خود را با تجهيزات کامل سمت ايران فرستاد و نام عمليات را پنجه عقاب گذاشتند. اما امداد غيبي الهي پنجه هاي عقاب شيطاني را شکست.


علیزاده افزود: آمريکا از سالها پيش تا به حال با تمامي قوا دشمني خود را با ملت ايران به اثبات رسانده و به هر بهانه ای زهر خود را به ملت ايران زده است. امروز جنگ، جنگ نرم است که به مراتب از جنگ سخت خطرناک تر است.


امام جمعه بخش بهمن تصریح کرد: استکبار ستیزی سند قرآنی دارد که به ما دستور می دهد با مستکبر مبارزه کنیم و آمریکا تا زمانی که خوی استکباری داشته باشد ما در مقابلش ایستاده ایم.


وی تغییر هویت دینی و انقلابی جوان ایرانی و گرفتن امید، نشاط و انگیزه از آنها، مستقل و اثرگذار بودن ایران، پیشرفت و الگو شدن ايران اسلامي براي ديگران، حضور قدرتمند ایران در منطقه غرب آسیا و جهان و موضوعاتی همچون فلسطین، مقاومت و سبک زندگی ایرانی اسلامی، را از عوامل دشمنی آمریکا با ایران برشمرد.


گفتنی است در این مراسم اسحاقی بخشدار بخش بهمن، روحی پناه رئیس آموزش و پرورش و جمعی از دبیران و دانش آموزان مدارس حضور داشتند.


انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد