Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی یزد:

حمایت از واحدهای صنعتی کوچک و متوسط اولولیت شرکت شهرک های صنعتی یزد است


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی یزد در ابرکوه گفت: حمایت از توسعه صنایع کوچک اولویت نخست این شرکت در سال اقتصادی مقاومتی، تولید و اشتغال می باشد.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد، سید مسعود عظیمی در بازدید از شهرک صنعتی ابرکوه بیان داشت: حدود 92 درصد از صنایع استان یزد در حوزه صنایع کوچک و متوسط فعالیت می کنند و این مهم ضرورت توجه همه جانبه مسئولین و متولیان امر را می طلبد.

عظیمی با تبریک 21 مرداد روز حمایت از صنایع کوچک افزود: تاکنون بیش از هزار واحد صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان یزد به بهره برداری رسیده که زمینه اشتغال 21 هزار و 600 نفر فراهم شده است.

وی با اشاره به برنامه های حمایتی دولت در سال جاری اظهار کرد: بررسی اراضی راکد در شهرک ها و نواحی صنعتی استان در جهت فعالسازی و ایجاد واحد تولیدی، معرفی واحدهای متقاضی تسهیلات سرمایه درگردش برای راه اندازی واحدهای صنعتی راکد و نیمه فعال و همچنین در نظر گرفتن مشوقات و تخفیفات برای واحدهای دارای بدهی معوق از جمله مهمترین اقدامات در دست این شرکت در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی در سال جاری می باشد.

عظیمی با اشاره به گوشه ای از خدمات نرم افزای ارائه شده به صنایع کوچک گفت: استفاده از خدمات صندوق ضمانت سرمایه گذاری، کمک به حضور در فرابورس، استفاده از خدمات کنسرسیوم های صادراتی، عضویت در خوشه های کسب و کار برای بهبود وضعیت بازار، حمای تبرای حضور در دوره های اموزشی، ارائه خدمات مشاوره فنی و مهندسی در مرک خدمات کسب و کار، ایجاد مرکز مبادلات پیمانکاری فرعی برای برقراری ارتباط موثر بین تولید کنندگان کوچک و بزرگ و همچنین کمک به شناسایی مشکلات از طریق عارضه یابی صنعتی در واحدهای صنعتی کوچک و متوسط بخشی از خدمات ارائه شده از سوی شرکت شهرکهای صنعتی به این دسته از صنایع می باشد.

این مقام مسئول با بیان اینکه واحدهای صنعتی کوچک بخش عمده ای از اشتغال کشور را ایجاد می کنند گفت: احداث صنایع کوچک نیازمند سرمایه کم و مدت زمانی کوتاه است و در عین حال با ریسک بالایی روبرو می باشند که همین مهم توجه بیش از پیش و حمایت زیاد مسئولین را می طلبد.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد