Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

150 نوجوان معتکف به دعوت حق لبیک گفتند

دانش آموزان ابرکوه با حضور در «اعتکاف رجبیه» غبار گناه از دل زدودند + عکس


150 دانش آموز معتکف با حضور در دو مسجد شهرستان ابرکوه، روزهای پایانی ماه رجب را با حال عبادت و راز و نیاز سپری کردند.

به گزارش سرو ابرکوه، دانش آموزان ابرکوهی با حضور در یازدهمین مراسم معنوی اعتکاف در روزهای پایانی ماه رجب، از فرصت در مسجد بودن بهره برده و زنگار گناه از دل زدودند.

ین اعتکاف با حضور 150 معتکف پسر و دختر در شهرستان ابرکوه، برای دانش آموزان پسر با شعار «مرا عهدیست با جانان» در مسجد چهارده معصوم(ع) و برای دانش آموزان دختر با شعار «مدافعان سنگر علم و عبادت» در مسجد صاحب الزمان(عج) به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و با کمک گروه فرهنگی-پژوهی طلوع و با حمایت ارگان های مختلفی از جمله اداره آموزش و پرورش شهرستان و فرمانداری برگزار شد.

نوجوانان ابرکوهی با حضور در این مراسم معنوی در روزهای 26، 27 و 28 رجب از برنامه های حلقه های معرفت با حضور اساتید مجرب، برنامه شبی با شهدا، محفل های قرآنی با قرائت سوره های منتخب دانش آموزی و تفسیر سوره توسط دانش آموزان حافظ قرآن، اهدای بسته های فرهنگی به دانش آموزان، معرفی کتاب شکوه و عظمت زن در کلام امام و رهبر و برگزاری جشن عید مبعث با اجرای مسابقات شرکت کردند.

همچنین در حاشیه این مراسم باشکوه، دکتر حاجی اسماعیلی مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان شهرستان اردکان نیز در جمع دانش آموزان حاضر شده و به بحث پیرامون فضای مجازی پرداخت. 

انتهای پیام / ک

 




Your Rating
Average (6 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد