Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

آزاده هشت سال دفاع مقدس:

در تجربه هشت ساله جنگ، ثابت کردیم که با بصیرت در برابر استکبار خواهیم ایستاد


آزاده هشت سال دفاع مقدس در یادواره شهدای روستای صفی آباد ابرکوه گفت: ملت مسلمان ایران که تجربه جنگ هشت ساله را پشت سر گذاشته است با بصیرت در برابر توطئه های استکبار جهانی خواهد ایستاد.

به گزارش سرو ابرکوه، یادواره شهدای روستای صفی آباد همزمان با سالروز شهادت هشتمین پیشوای شیعیان جهان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) برگزار شد.

به گزارش شهید نیوز، در این مراسم که با عنوان آبروی محله و با حضور مردم قدرشناس و شهید پرور ابرکوه برگزار شد، سخنرانان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام بر ادامه راه آنان تاکید کردند.

احمد هژبری آزاده سرافراز هشت سال دفاع مقدس با بیان خاطراتی از جبهه های نبرد حق علیه باطل و نبرد جانانه آزادگان در سلول های مخوف رژیم سفاک بعثی، گفت: رزمندگان اسلام با هدف حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی با دست خالی به نبرد با دشمن تا بن دندان مسلح رفتند و با تکیه بر قدرت لایزال الهی و تبعیت از ولایت فقیه زمان به موفقیت رسیدند.

هژبری تاکید کرد: ملت مسلمان ایران که تجربه جنگ هشت ساله را پشت سر گذاشته است با بصیرت در برابر توطئه های استکبار جهانی خواهد ایستاد و همچون گذشته پیروز و سربلند خواهد بود.

وی بیان خاطرات و ایثارگری رزمندگان در نبرد با رژیم بعث عراق را باعث ایجاد روحیه حماسی در جوانان این مرز و بوم دانست و افزود: کسانی که دوران پرافتخار انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را درخاطر دارند باید با انتقال این میراث ارزشمند گوشه از دین خود به شهدا و ایثارگران را ادا کنند.

بیان مصائب اهل بیت(ع) و مرثیه سرایی در منقبت اهل بیت پیامبر(ص) از دیگر مطالبی بود که سخنرانان در این مراسم بدان اشاره کردند.

برپایی نمایشگاه با موضوع ایثار و شهادت از حاشیه های این یادواره بود.

گفتنی است این یادواره به یاد شهیدان غلامحسین بهرام پور، غلامرضا رنجبر، محمد دهقان، سید محمدرضا عظیمی نیا و مرتضی فلاح زاده برپا شد.

انتهای پیام / ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد