Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

یادداشت/

در سوگ معمار جوان فوتسال استان!


عضو سابق هیات فوتبال ابرکوه در یادداشتی نوشت: چندسالی است که فوتسال استان به نوعی با موفقیت های ابرکوهی ها به ویژه در بخش پایه عجین شده و بی شک مرحوم وحید رجبی نژاد نقشی اساسی در قهرمانی های بلا منازع نمایندگان ابرکوه در لیگ های استانی داشته است.

به گزارش سرو ابرکوه،  حسین دارایی عضو سابق هیات فوتبال شهرستان ابرکوه، در یادداشتی نوشت:

بی شک نام راکب موتور سیکلتی که  توسط راننده ی بی پروای یک خودرو در اطراف ابرکوه زیر گرفته شد و تا دروازه بهشت پر کشید تا ابد در کتاب تاریخ فوتسال استان یزد می درخشد!

چندسالی است که فوتسال استان به نوعی با موفقیت های ابرکویی ها به ویژه در بخش پایه عجین شده است. در این بین بی شک جوانی به نام وحید رجبی نژاد نقشی اساسی در قهرمانی های بلا منازع نمایندگان ابرکوه در لیگ های استانی داشت.

این جوان خوش اخلاق پس از کناره گیری از عالم داوری به سازندگی و پرورش استعدادهای شهرش پرداخت تا بواسطه درخشش او و تیمش بسیاری از مربیان و بازیکنان ٨۴ تیم حاضر در رقابتهای فوتسال زیرگروه ایران در ارومیه سئوال کنند ابرکوه کجای ایران قرار دارد؟

شادروان رجبی نژاد تحولی عظیم در فوتسال ابرکوه به راه انداخت؛ او با هدایت تیم‌های نونهالان، نوجوانان و جوانان کویر ابرکوه بارها بر تخت و تاج قهرمانی استان تکیه زد و پس از آن درخشش در سطح فوتسال ایران را آغاز کرد و با تیمی تمام بومی در بین ٨۴ باشگاه از سراسر کشور گوی سبقت را از رقبا ربود و با نوجوانان کویر ابرکوه به لیگ برتر این رده سنی صعود کرد.

رجبی نژاد با هدایت در راه کسب عنوان قهرمانی در مسابقات چهارجانبه جوانان کشور ثابت کرد موسم موفقیت هایش کوتاه مدت نبوده و نیست. همچنین او با رهنمون کردن تیمش روی سکوی سوم مسابقات قهرمانی کشور نشان داد می تواند استعدادی بی نظیر در ورطه مربیگری باشد.

نایب‌ قهرمانی در رقابت های قهرمانی فوتسال نوجوانان استان آخرین دستاورد این مربی اخلاق مدار فوتسال استان بود.

بی شک سال ها طول خواهد کشید که فوتسال استان جانشینی برای رجبی نژاد فقید پیدا کند!

و حال چاره ای نداریم تا باور کنیم فقدانش را

به قول سهراب : مرگ مسئول قشنگی پر شاپرک است!

ختم کلام اینکه؛
وحیدجان  تو در این دنیا دروازه های سعادت را فتح کردی و حال ما ایمان داریم خداوندگار گیتی تو را به نزد خود فراخوانده تا جنت مکان لقب بگیری!
روحت شاد و یادت گرامی!

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 1.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد