Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

عضو شورای اسلامی شهر یزد:

درآمد یزد را در اردکان و میبد و مهریز خرج می کنند/ چهار سال گذشته حتی یک ریال هم از طرف استانداری به اتوبوسرانی یزد نداده اند


عضو شورای شهر یزد گفت: خادمی در استانداری یزد حکومت می کند و طی چهار سال گذشته یک ریال هم به اتوبوسرانی یزد نداده اند.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از یزد رسا، محسن ابوترابی در نشست دیروز شورای شهر یزد گفت: دوربین های سطح شهر از دغدغه های ما هم هست و میلیاردها تومان از جیب مردم شهر یزد هزینه شده تا این دوربین ها نصب شود، اما متاسفانه در حالیکه طبق قرارداد و قانون باید شصت درصد درآمدهای آن به شهرداری یزد داده میشد و 20 درصد به راهنمایی رانندگی و بقیه در مرکز(تهران) هزینه شود ولی حقوق شهرداری  یزد را نداده اند.

عضو شورای شهر بزد افزود: علی رغم اینکه اتاق کنترل ترافیک و همه هزینه های آن با شهرداری یزد است و راهنمایی رانندگی یزد فقط هرکجا جریمه و پول باشد پیدایش می شود.

وی ادامه داد: من نمیدانم قوانینی که در یزد اجرا می شود آیا در همه کشور اینگونه به مردم سخت گرفته می شود. شخصی به من مراجعه کرد که برای ماشین من که هفت میلیون تومانی بیشتر نمی ارزد،  4 میلیون تومان قبض جریمه صادر شده و چرا  وقتی شخصی با دوربین جریمه شد، بلافاصله برایش پیامک ارسال نمی شود و متاسفانه حق مردم رعایت نمی شود. چند درصد درآمد آن خرج آموزش شهروندی شده و چرا گزارشی داده نمی شود.  

ابوترابی تصریح کرد: خادمی در استانداری یزد حکومت می کند و علی رغم اینکه طبق قانون باید برای حمل و نقل اتوبوسرانی خط واحد شهر یزد در سه قسمت شهروندان و شهرداری و دولت کمک شود اما طی چهار سال گذشته یک ریال هم به اتوبوسرانی یزد ندادند و  پول مردم یزد در اردکان و میبد و مهریز هزینه شده  و هیچکس هم پاسخگو نیست.

عضو شورای شهر یزد گفت: در شورای قبلی و فعلی یزد هم هیچکس اعتراضی نکرد و هیچ صدایی بلند نشد. چرا باید فرسوده ترین حمل و نقل برای خط واحد های یزد باشد از مسئولان خواهشمندیم به قانون پایبند باشند.

انتهای پیام/س*




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد