Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

تغییر در ریاست اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه؛

دشت آبادی جایگزین جعفرپور شد


طی مراسمی حجت الاسلام دشت آبادی به عنوان ریاست جدید اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه معرفی و از حجت الاسلام جعفرپور قدردانی شد.

به گزارش سرو ابرکوه، روز گذشته با حضور حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی مدیر کل تبلیغات اسلامی یزد و هیأت همراه و رسولی فرماندار و دیگر مسئولین ابرکوه، مراسم تکریم و معارفه رؤسای اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه، در محل دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.


در این مراسم حجت الاسلام کاظم دشت آبادی به عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه معرفی و از خدمات حجت الاسلام مجید جعفرپور قدردانی شد.


حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه ابرکوه اظهار کرد: شرح وظایف، فعالیت ها و جایگاه تبلیغات اسلامی در قالب یک مجموعه اداری نمی گنجد. شان و منزلت این مرکز آمیخته و عجین شده با شئونات اسلامی و شاخصه های معنوی است.


حسینی افزود: تبلیغات اسلامی که جایگاه مذهبی و ارزشی دارد، اگر چه در چهار چوب اداری می باشد، اما از لحاظ فعالیت هایشان باید با ارزشهای اخلاقی و معنوی لحاظ شود.


وی بیان کرد: ابلاغ رسالت الهی وظیفه ذاتی همه انبیاء و اولیاء الهی است که در اشکال مختلف عهده دار این مسئولیت خطیر هستند.
امام جمعه ابرکوه گفت: سبک و سیاق مدیریت تبلیغات اسلامی در هر شهرستان، یک شاخصه برتر است که حکم الگو را داشته و همه را به دنبال خود می کشاند.


حجت الاسلام و المسلمین علیزاده امام جمعه بخش بهمن در ادامه، از مدیریت جدید اداره تبلیغات خواست تا توجه بیشتری به این بخش شود و در صورت امکان نمایندگی تبلیغات در بخش بهمن دایر شود.


حجت الاسلام و المسلمین حسینی کوهستانی در ادامه خواستار فعالیت تبلیغاتی بیشتر در ابرکوه شد و تصریح کرد: اداره تبلیغات این شهرستان به جهت مردم متدین و موقعیت آن می تواند بیشتر در عرصه های مختلف فعالیت های فرهنگی با کمیت و کیفیت انجام دهد.

گفتنی است این تکریم و معارفه، دومین تغییر در ریاست اداره تبلیغات ابرکوه، دردولت یازدهم می باشد.

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد