Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

با همکاری شهرداری ابرکوه صورت می گیرد؛

دعوت شهرداری ابرکوه از کارگردان هلندی برای ساخت مستند درباره ابرکوه!


«رملت لوکین» کارگردان هلندی برای ساخت فیلم مستندی درباره ابرکوه، با دعوت شهرداری به شهرستان وارد شد.

به گزارش سرو ابرکوه؛ بر اساس هماهنگی شهرداری ابرکوه با شرکت فیلم سازی و پژوهش های سینمایی "هیلاج" آقای رملت لوکین (RemmeltLukkien) مستندساز و پژوهشگر هلندی که با دو فیلم در جشنواره فیلم اروند اهواز شرکت کرده بود جهت ساخت مستندی از شهرستان ابرکوه به این شهر دعوت شد.


به گزارش روابط عمومی شهرداری ابرکوه؛ این مستندساز که در سال های 1998 و 2001 جهت تهیه فیلم های مستند به ایران سفر داشته، آشنایی قبلی با استان یزد و شهر ابرکوه دارد.


فیلم های نمایش داده شده از اين هنرمند در جشنواره اهواز با موضوع حملات شیمیایی عراق به کشورمان بود و همچنین فیلم هایی با موضوع قنات و گیاهان دارویی نیز تهیه نموده است.


مستندساز هلندی در این بازدید طی سه روز از تاریخ 19/12/93 به طور کلی با شهر ابرکوه همراه با آداب و رسوم و جاذبه های گردشگری آن آشنا و همچنین رایزنی هایی جهت تداوم همکاری های فرهنگی با نهادهای فرهنگی شهر آمستردام انجام شد.


لازم به ذکر است شهرداری ابرکوه در سال 93 در حوزه روابط خارجی خود اقداماتی نظیر: نشست علمی در شهر اردکان با محققان دانشگاه کراتر (craterre) فرانسه در مورد تکنولوژی خاک، نشست با سرمایه گذاران گردشگری از کشور ترکیه ، مکاتبه با سازمان یونسکو در مورد توانمندی های شهر ابرکوه، نشست با سرمايه گذاران ايراني مقيم كشورهاي كانادا و فرانسه، بازدید از شهرداری استانبول و ديدار با معاون شهرداری ، عضویت در سازمان بین المللی شهرداران صلح و ... داشته است.




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد