Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه:

دولت به توان داخلی و نیروهای پرتوان خودی تکیه کند


امام جمعه ابرکوه در جمع بسیجیان حاضر در رزمایش الی بیت المقدس ابرکوه گفت: دولت باید به توان داخلی و نیروهای پرتوان خودی تکیه کند و مشکلات را از درون حل کند.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم حسینی امام جمعه شهرستان، در جمع یگان های مختلف بسیج در منطقه عملیاتی غدیر ابرکوه اظهار داشت: شما بسیجیان که میراث داران شهدا و تداوم بخشان راه شهدا هستید در این شرایط و موقعیت، همچون سال های گذشته حضور پرشور دارید و اینجا جمع شده اید تا آمادگی کامل وقاطع خود را در مقابل تهدیدات جنگ نرم و سخت دشمن به نمایش بگذارید و زمینه ناامیدی و ناکامی بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم کنید.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: رزمندگان و بسیجیان شهرستان ابرکوه، همچون بسیجیان و رزمندگان سراسر استان و کشور، امروز پیام خود را به گوش دشمن می رسانند و بدخواهان خود را به لطف خدا ناکام می کنند. ایران اسلامی کشوری است که وجب به وجب خاکش منطقه قهرمان پرور است و نفر به نفر آن، نیروی پرتوان و پر اقتداری که در پرتو ایمان و اعتقادات دینی از هویت مکتبی و از ارزش های انقلاب اسلامی دفاع می کنند.

وی افزود: گرچه دشمن سه دهه است که به این حقیقت رسیده و به ناکامی خود پی برده است. اما دشمن دشمن است و هیچ گاه دست از توطئه علیه ملت برنمی دارد.

امام جمعه ابرکوه بیان داشت: شما در راهپیمایی 22 بهمن، به بدخواهان تودهنی زدید، دندان آمریکا و اسرائیل را شکستید و آمریکا را زیر پا گذاشتید. آیا می شود دشمن زخمی شده در قبال آسیب هایی که دیده است، سکوت یا عقب نشینی کند؟! هرگز!

وی گفت: به دشمنی و خباثت می افزاید، پس به همان میزان که مثلث شوم (آمریکا، انگلیس، اسرائیل) به دشمنی می افزایند، به همان میزان، بلکه بیشتر ملت ما باید به مقاومت و اقتدار خود بیفزاید، در همه زمینه جواب و مقابه به مثل داشته باشد، در زمینه تحریم و فشار اقتصادی که رهبر معظم انقلاب(مدظله) راهکار آن را مقاومت دانسته اند. که به لطف خدا طی همین روزهای گذشته تبیین نحوه مقاومت اقتصادی را به دولت اعلام کرده و دولت و مسئولان باید ملتزم به آن باشند که تنها راه زمین خوردن دشمن عمل به این راهکار است.

حسینی تاکید کرد: عمل به این راهکارها سبب پویا شدن اقتصاد و نجات ایران از پیچ و خم های بحران اقتصادی است. دولت باید به توان داخلی و نیروهای پرتوان خودی تکیه کند و مشکلات را از درون حل کند. مثلث شوم و بدخواهان ایران باید بدانند، اگر شیطنت کنند این ملت رزم جو آب دیده و امتحان دیده است و آنها برای خود آب در هاون می کوبند.

امام جمعه ابرکوه در پایان گفت: در سال 93 حماسه اقتصادی به صورت حیرت انگیز توسط مردم ایران محقق خواهد شد و الگوی تمام عیار ملت های جهان، توسط ایران فراهم می شود.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد