Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه:

دولت دوازدهم از هرگونه خود کامگی بپرهیزد/ ثبت جهانی یزد؛ فرصتی برای شناساندن انقلاب اسلامی ایران


امام جمعه ابرکوه گفت: دولت دوازدهم تمام استعداد و صلاحیت خود را در راه ایفای نقش و مسئولیتی که به عهده گرفته است به کار گیرد و از هرگونه خود کامگی بپرهیزد.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه، در خطبه های امروز نماز جمعه اظهار کرد: هفته گذشته شاهد پیروزی جبهه مقاومت در عراق بودیم که رسماً شکست جبهه تکفیری، با باز پس گیری موصل اعلام شد و به لطف خدا نقشه ها و دسیسه های مثلث شوم در تجزیه عراق و ایجاد اختلاف در منطقه شکست خورد.

حجت الاسلام حسینی گفت: پیروزی در جنگ موصل یعنی تجّلی نقش مرجعیّت و علماء با بصیرت در عرصه اجتماعی و سیاسی، پیروزی موصل یعنی نتیجه وحدت ملی و اقوام عراقی، پیروزی در موصل یعنی به ثمرنشستن جانفشانی شهدای مظلوم مدافع حرم و آغاز فصلی جدید حیات عزتمندانه ملت عراق.

وی افزود: تمام فتنه انگیزی های امریکا در عراق، سوریه و افغانستان به خاطر آسیب رسانی به ایران است. ما بخشی از اثر حضور جبهه پلید تکفیری را در تخریب گنبد مطهر امام حسن عسکری (ع) در سامراء دیدیم و اگر به یُمن حضور قانونی مستشاران ایرانی و مدافعین حرم نبود، معلوم نبود با دیگر قسمت های عتبات عالیات در عراق چه می کردند. حال کسانی که از سرداران قلم و حرم می نالیدند، نتیجه این حضور را ببینند!


شورای نگهبان نبض نظام و ضامن استمرار حیات اسلامی است
حسینی با نزدیک شدن به سی و هفتمین سالروز تأسیس شورای نگهبان قانون اساسی تصریح کرد: شورای نگهبان در ایران اسلامی به منزله نبض نظام و ضامن استمرار حیات اسلامی است و به فرموده مقام معظم رهبری این شورا؛ عماد ملت و دین و مایه اطمینان و سکینه قلوب مؤمنین است و اگر خوب و درست کار کند، نظام خطر انحراف از دین را نخواهد داشت.


دولت دوازدهم تمام استعداد و صلاحیت خود را برای مسئولیت خود به کار گیرد
امام جمعه ابرکوه در آستانه شکل گیری دولت دوازدهم بیان کرد: در روزهای آینده رئیس جمهور منتخب، پس از تنفیذ و ابلاغ حکم مقام معظم رهبری جایگاهی شرعی و قانونی پیدا می کند و زمام قوه مجریه را به مدت 4 سال به عهده می گیرد.

این مقام مسئول تاکید کرد: لذا سوگند یاد می کند که پاسدار مذهب رسمی و نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی کشور باشد و تمام استعداد و صلاحیت خود را در راه ایفای نقش و مسئولیتی که به عهده گرفته است به کار گیرد و از هرگونه خود کامگی بپرهیزد.

وی عنوان کرد: همه ما برای دولت آینده آقای روحانی آرزوی موفقیت همه جانبه مخصوصاً در بخش اقتصاد مقاومتی داریم. زیرا موفقیت دولت، موفقیت نظام است ضمن اینکه خود را موظف به حمایت از دولت می دانیم، اما نه حمایت لسانی و چرب زبانی بلکه حمایت عملی و ارشادی.

حسینی اذعان کرد: ملت ما از دولت آینده انتظار کارآمدی برای نظام، حفظ وحدت و یکپارچگی ملّی و پرهیز از دو قطبی سازی ملت، همچنین شجاعت و ایستادگی در برابر بدخوهان نظام را دارد.


ثبت جهانی یزد؛ فرصتی برای شناساندن انقلاب در برابر ستمگران
خطیب جمعه ابرکوه با اشاره به ثبت جهانی شهر تاریخی یزد توسط کمیته میراث فرهنگی یونسکو در لهستان و تقدیر از مسئولین مربوطه، گفت: روی دیگر این سکّه، دقت و هوشیاری مردم و مسئولین استان در حسن استفاده این فرصت است. هر گردشگر برای ما حکم سفیری است که از ایران اسلامی به کشورش باز می گردد.

وی ادامه داد: ضمن آنکه نباید از جاسوسان بین آنها غافل شد، باید در این فرصت ها به جای اثرپذیری از القائات بیگانه؛ جهت شناساندن چهره مهربانانه دینی و مواضع انقلابی خود در برابر ستمگران و حمایت از محرومان جهان، چهره ای اثرگذار برای گردشگران باشیم.

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (3 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد