Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

گفت و شنود؛

دولت راستگویان!


در حالی که فیلم خروش مردم دارالعباده علیه وعده های معاون روحانی در فضای مجازی موجود است، دولتی ها برای توجیه اعتراضات به هر حربه ای ولو تهدید و یا تحریف و توجیه متوسل شده اند.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از عصر فرهنگ،

گفت: حسینعلی امیری، معاون پارلمانی روحانی زمانی که داشت در خلال نماز جمعه می گفت آقای روحانی به وعده هایشان عمل کردند و به آنها پایبندند، با واکنش مردم یزد مجبور به تمام کردن صحبت هایش شد.

گفتم: آقایان خیلی اعتماد به نفس داشتند که بعد از گذشت 1100 روز و عدم تحقق وعده 100 روزه باز هم دم از پایبندی به وعده ها می زنند!

گفت: جالب تر از این اتفاقات، اظهارات طالبی معاون سیاسی استاندار است که فرموده اند این حوادث مایه تاسف است!

گفتم: وقتی آقای روحانی بعد از سه سال و نیم و عدم تحقق وعده ها و شکست برجام فقط از لغو سخنرانی غیر قانونی یک نماینده مجلس شرمسار باشد، معاون سیاسی استاندار هم از ابراز خشم و انزجار مردم متاسف می شود. بله وقتی بیکاری و تعطیلی کارخانجات یزد(حتی همان کارخانه ای که روحانی شخصا افتتاح کرده بود) مایه تاسف دولتمردان نیست، از همین چیزها تاسف می خورند دیگر! دیگر چه گفته اند؟

گفت: گفته اند باید حرمت نگه داشت.

گفتم: آقای امیری باید حرمت نگه می داشت و سخنرانی تبلیغاتی و وعده وعید دادن آن هم بعد از این همه وقت را به جای آن که بین دو نماز و با معطل کردن نمازگزاران انجام دهد، طبق معمول یا قبل و یا بعد از نماز می خواند و حرمت دارالعباده و دارالعلم را نگه می داشت و از گفتن حرف های تکراری و نادرست اجتناب می کرد. مسئولان یزدی باید حرمت معاون روحانی را نگه می داشتند و از مردم انقلابی یزد گرای غلط به مسئولین کشوری نمی دادند.

گفت: جالبتر اینکه آقای طالبی گفته اند فقط عده ای معدود علیه معاون روحانی شعار می داده اند!

گفتم: اگر تعدادشان کم بود چرا آقای امیری سخنرانی خود را ادامه نداد؟ اگر تعدادشان معدود بود دیگر چه نیازی بود آقای طالبی که هیچ وقت به خود زحمت مصاحبه نمی داد، دست به کار شوند و بلافاصله مصاحبه کنند؟ چه نیازی بود دست به قلم شوند و یادداشت بنویسند و موعظه کنند؟ تازه فیلم این وقایع هم که موجود است!

گفت: بنده خدا! باز هم انصاف آقای طالبی! استاندار یزد گفته است: فقط سه نفر بوده اند! تازه بوقچی های دولت هم اعلام کرده اند عده ای ناشناس علیه  تیم هسته ای شعار داده اند که لحظاتی  سخنرانی وی متوقف  شده است!!!

گفتم: خدا را شکر فیلم شعارهای کوبنده مردم یزد در فضای مجازی منتشر شده ودیگر نمی توان با چنین دروغ هایی واقعیت را تحریف کرد. خدا را شکر که اسمش دولت راستگویان است.
 

انتهای پیام/م ع




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد