Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در سفر یک روزه رخ داد

دیدار مدیر کل جدید اوقاف استان با مسئولین ابرکوه + عکس


مدیر کل جدید اوقاف و امور خیریه استان یزد در یک سفر یک روزه با مسئولین ابرکوه دیدار کرد.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام حسین زارع زاده مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد در یک سفر یک روزه به ابرکوه با امام جمعه و فرماندار ابرکوه دیدار و گفتگو کرد.

در اولین دیدار وی با حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه که در دفتر امام جمعه شهرستان صورت گرفت حسینی خواستار حمایت بیش از پیش اداره کل اوقاف یزد از اوقاف ابرکوه شده و اظهار کرد: یکی از راهای تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف استفاده از مبلغین بومی در طول سال است و با اشاره به اهمیت وقف باید  مسابقاتی با موضوع وقف صورت گیرد.

در ادامه مدیر کل محترم اوقاف و امور خیریه استان، براهمیت و جایگاه خطیر وقف در جامعه، آثار و برکات آن در زندگی فردی و اجتماعی آحاد جامعه اشاره کرد.

حجت الاسلام زارع زاده و هیات همراه با حضور در محل فرمانداری با سید نبی رسولی فرماندار شهرستان دیدار کرد.

در این دیدار، رسولی با اشاره به جایگاه والای وقف اظهار کرد: احیاء موقوفات در جامعه می تواند سرمنشأ خیرات و برکات زیادی در جامعه باشد.

وی ضمن درخواست تجهیز کامل اداره اوقاف شهرستان از حیث اعم از تجهیزات اداری، وسیله نقلیه مناسب و ساختمان اداری و همچنین تکمیل نیروی انسانی اوقاف افزود: اداره اوقاف و امور خیریه ابرکوه در سال های اخیر روند رو به رشد و نقش آفرینی در تحولات فرهنگی شهرستان داشته است.

ابطحی رئیس اداره واقاف ابرکوه نیز در این دیدار، بزرگترین سرمایه اوقاف را اعتماد مردم به وقف اعلام و افزایش وقف های جدید در چند سال اخیر را نتیجه تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف و اطلاع رسانی آثار و برکات آن در جامعه عنوان کرد.

گفتنی است چندی پیش حجت الاسلام حسین زارع زاده به عنوان مدیر کل اوقاف استان از سوی استانداری معرفی شد.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد