Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در آغازین روزهای سال نو صورت گرفت

دیدار نوروزی شهردار و کادر شهرداری با امام جمعه ابرکوه + عکس


شهردار ابرکوه و کادر شهرداری در آغازین روزهای سال نو با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

به گزارش سرو ابرکوه، حسین حاتمی شهردار شهرستان به همراه جمعی از کارشناسان این مرکز جهت تبریک عید باستانی نوروز  با حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان دیدارکردند.

شهردارابرکوه در این دیدار ضمن تبریک عید نوروز اظهار کرد: هدف پرسنل شهرداری در سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" تحول در منظر شهری و ایجاد نشاط و آراستگی، همگام با بهار روح بخش طبیعت است.

وی در ادامه گفت: بزرگترین سرمایه شهرداری نیروی انسانی مجرب است که در سال گذشته ثابت کردند علی رغم محدودیت های شدید مالی با تکیه بر خرد جمعی و توان تخصصی می توان هر نهاد را در مسیر صحیح، با برنامه ریزی های بلند مدت و با موفقیت مدیریت کرد.

حجت الاسلام حسینی نیزبا تشکر از شهردار وکادر خدوم شهرداری و تبریک این عید باستانی گفت: با توجه به اینکه درسالی که گذشت با تلاش های ارزنده شهردار وهمکاران شهرداری و همت مردم موفقیت‌های خوبی در بخش‌های مختلف شهر به دست آمد امید است در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و نامگذاری سال 1395 بنام " اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل"  شاهد اقدامات ارزنده ای در بخش های مختلف شهرداری باشیم.

در ادامه رسولی معاون شهردار ضمن ارائه گزارشی از سیاست ها و برنامه های عمده شهرداری، تحقق شعار سال را محور برنامه های شهرداری دانست و از همراهی و همکاری و مشارکت اقشار مختلف جامعه قدردانی نمود.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد