Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

نماینده مردم مهریز و بافق، بهایاد، خاتم و ابرکوه در مجلس:

دیوار تحریم‌ها با پرواز RQ170 فرو ریخت/ قدرت نظامی ایران صرفاً جنبه بازدارندگی دارد


عضو هیئت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران صرفا جنبه بازدارندگی دارد، گفت: جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه در فکر تعدی به کشورهای دیگر نیست و این موضوع نیز برای همه کشورها ثابت شده است.

به گزارش سرو ابرکوه، دخیل عباس زارع زاده مهریزی و نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در مجلس در گفت وگو با خانه ملت، با اشاره به پرواز پهپاد ایرانیRQ170گفت: این موفقیت نشان دهنده رشد فکر و توان ایرانی در ساخت پیشرفته ترین و مدرترین تجهیزات نظامی در همه رده ها و شکستن دیوار تحریم ها است.

نماینده مردم مهریز و بافق، بهایاد، ختم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی افزود: با به پرواز در آمدن پهپاد ایرانی و تولید سایر تکنولوژی ها، غرب به این درک رسیده که به هیچ وجه در مقابله نظامی با جمهوری اسلامی ایران موفق نخواهد شد.

وی با بیان اینکه قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران صرفا جنبه بازدارندگی دارد، ادامه داد: قدرت نظامی ایران و ترس از این توانایی غرب را ناچار به مذاکره با ایران کرده است.

زارع زاده مهریزی با بیان اینکه  توان نظامی ایران فکر تهاجم به این کشور را از فکر غرب خارج کرده است، تصریح کرد: غرب با آگاهی از قدرت نظامی ایران، سیاستگذاری  نظامی علیه کشور را هرگز دنبال نخواهند کرد.

وی با اشاره به اتخاذ سیاست ایران هراسی در منطقه مبنی بر نگرانی این کشورها از ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه در فکر تعدی به کشورهای دیگر نیست و این موضوع نیز برای همه کشورها ثابت شده است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نیروهای مسلح محور اقتدار،عزت و کرامت نظام اسلامی بوده و باید حمایت همه جانبه ای را از آنها صورت گیرد، تصریح کرد: توان نظامی نیروهای مسلح که موجب اقتدار نظام و ترس دشمنان می شود باید در اوج باشد بنابراین بودجه سال آینده آنها باید چشم گیرتر باشد.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد