Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرماندارابرکوه:

راه امام خمینی(ره) و فتح تدریجی سنگرهای کلیدی جهان توسط جبهه اسلام یک حقیقت انکارناپذیر تاریخ معاصر است


فرماندار شهرستان ابرکوه گفت: راه امام خمینی(ره) و فتح تدریجی سنگرهای کلیدی جهان توسط جبهه اسلام یک حقیقت انکارناپذیر تاریخ معاصر است.

اسماعیل برزگرزاده، در گفتگو با خبرنگار سروابرکوه ضمن گرامیداشت سالروز ارتحال امام(ره) و قیام 15 خرداد گفت: راه امام خمینی(ره) و فتح تدریجی سنگرهای کلیدی جهان توسط جبهه اسلام یک حقیقت انکارناپذیر تاریخ معاصر است.

برزگرزاده بیان داشت: تاریخ ایران، نقاط عطف و حساس زیادی را پشت سر نهاده است که قیام پانزده خرداد 1342 از مهم ترین آنهاست و نقش محوری امام(ره) در بر پایی این قیام به عنوان ولی فقیه بسیار مشهود است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ملت ایران در سال 1357، تبلور جنبش ضد استعماری تنباکو، انقلاب عدالت خواهانه و مردمی مشروطه، نهضت ملی شدن نفت و قیام ضد استعماری و ضد استبدادی 15 خرداد این ملت است.

فرماندار ابرکوه، قیام 15 خرداد را آخرین زنجیره این تحول، قبل از وقوع انقلاب اسلامی دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب، بارها از این قیام خونین به عنوان منشأ، مبدأ و نقطه آغاز انقلاب اسلامی یاد کرده و بر شناخت و پاسداشت آن تأکید نموده اند.

برزگرزاده در پایان، ضمن دعوت از آحاد ملت ایران برای حضور پر شور و یکپارچه در برنامه های ویژه این دو رخداد و همچنین مشارکت حداکثری در خلق حماسه سیاسی 24 خردادماه و انتخاب اصلح، گفت: به برکت حضور با بصیرت ملت، راه امام(ره) استمرار خواهد یافت. و آرمان های بلند آن امام عظیم الشان و موج بیداری ملت های مسلمان به رهبری مقام عظمای ولایت سرانجام به ساحل امن و عدالت خواهد رسید انشاءاله.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد