Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

برای اولین بار صورت گرفت

راهیابی دانش آموزان ابرکوهی به مرحله دوم المپیاد نانو + عکس


مدیر پژوهش سرای شهید میربقائی ابرکوه، از راه یابی سه نفر از دانش آموزان این پژوهش سرا، به مرحله دوم المپیاد نانو، خبر داد.

به گزارش سرو ابرکوه، سه نفر از دانش آموزان عضو پژوهش سرای شهید میربقائی ابرکوه، به مرحله دوم المپیاد نانو راه یافتند.

علی اصغر اکرمی مدیر این پژوهش سرا، در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، اظهار کرد: آزمون مرحله اول نهمین دوره المپیاد نانو با حضور بیش از یکصد نفر از دانش آموزان شهرستان ابرکوه در هفتم اردیبهشت سال جاری برگزار گردید.

اکرمی ضمن تبریک به دانش آموزان و خانواده آنها، گفت: پس از اعلام نتایج مرحله اول دانش آموزان این مرکز درخشش بی نظیری داشتند، به طوری که برای اولین بار سه نفر از دانش آموزان شهرستان ابرکوه به مرحله بعدی راه یافتند.

وی تصریح کرد: علی عارفی و محمدرضا رضائی نژاد از دبیرستان نمونه امام علی(ع) و فاطمه خسروی از دبیرستان عصمت از دانش آموزان موفق در مرحله اول المپیاد بودند که به مرحله دوم راه یافتند.

اکرمی ادامه داد: مرحلۀ دوم المپیاد نانو در تاریخ 22 تیرماه در قالب یک آزمون تستی- تشریحی و به ‌صورت متمرکز در تهران برگزار خواهد شد.

مدیر پژوهش سرای  شهید میربقائی ابرکوه، خاطر نشان کرد: افزایش توان یادگیری، افزایش تمرکز، پشتکار و سخت کوشی از فواید عمومی آموزش دروس المپیادی است که الگوهای مناسب یادگیری را فراهم می آورد.

 

محمدرضا رضایی نژاد

علی عارفی

فاطمه خسروی

 

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (5 Votes)
The average rating is 4.2 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد