Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مدیرکل ثبت احوال استان:

رتبه پنجم زاد و ولد کشور به نام استان یزد ثبت شد


مدیرکل ثبت احوال استان تعداد متولدین سال 94 در استان را 25 هزار و 741 نفر عنوان کرد و گفت: تعداد متولدین پسر استان در سال گذشته بیشتر از دختران بوده است.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از  یزد رسا، مدیرکل ثبت احوال استان تعداد متولدین سال 94 در استان را 25 هزار و 741 نفر عنوان کرد و گفت: تعداد متولدین پسر استان در سال گذشته بیشتر از دختران بوده است. «سید محمد طباطبایی» ادامه داد: متولدین پسر با 13 هزار و 85 نفر، 51‌درصد از متولدین سال گذشته را تشکیل دادند.

وی همچنین افزود: متولدین دختر نیز در سال گذشته، 12‌هزار و 656 نفر بودند که 49 درصد از جمعیت متولدین را به خود اختصاص داده‌اند. دبیر شورای هماهنگی ثبت احوال استان تعداد متوفیان سال گذشته را 4 هزار و 635 نفر اعلام و تصریح کرد: تعداد متوفیان مرد 2 هزار و 567 نفر و تعداد متوفیان زن 2 هزار و 68 نفر بوده است.

وی در این باره افزود:  مردان 55 درصد از متوفیان و زنان نیز 45 درصد باقیمانده را تشکیل می‌دهند.  این مسئول با بیان این‌که جمعیت استان یک میلیون و 100 هزار نفر است اظهار کرد:  مردان 51 درصد و زنان 49‌درصد جمعیت استان را تشکیل می‌دهند.

مدیرکل ثبت احوال به بیشترین و کمترین جمعیت شهرستا‌ن‌های استان اشاره کرد و افزود: یزد با 59 درصد، بیشترین جمعیت و شهرستان بهاباد با 1/5 درصد، کمترین جمعیت استان را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام/س*




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد