Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رییس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان یزد مدعی شد

رشد 51 درصدی پرداخت تسهیلات رونق تولید با انتصاب استاندار جدید


رییس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان یزد گفت: از زمان انتصاب استاندار جدید یزد پرداخت تسهیلات رونق تولید از نظر تعداد 43.2 درصد و از لحاظ مبلغ نیز 51 درصد رشد داشته است و این خبر بسیار خوبی است.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از یزدرسا، محمد رضا علمدار یزدی، رییس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان یزد در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: از زمان انتصاب استاندار جدید یزد پرداخت تسهیلات رونق تولید از نظر تعداد 43.2 درصد و از لحاظ مبلغ نیز 51 درصد رشد داشته است و این خبر بسیار خوبی است.

وی اعلام کرد: در پرداخت تسهیلات کارگروه رفع موانع تولید سال گذشته دارای رتبه هشتم کشوری بودیم ولی امسال با هشت پله نزول هم از نظر تعداد و هم از نظر مبلغ پرداخت تسهیلات، در جایگاه شانزدهم کشوری قرار گرفتیم.

علمدار یزدی گفت: از ابتدای تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تاکنون 47 جلسه اصلی، 52 کمیته تخصصی و 588 جلسه کارشناسی برگزار شده است و تا به امروز بیش از دو هزار و 900 مصوبه برای بیش از دو هزار و 700 پرونده مطروحه به تصویب رسیده است.

وی عنوان کرد: صنایع نساجی، صنایع شیمیایی، صنایع معدنی و صنایع فلزی و برق تاکنون بیشترین پرونده‌ها را در این کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به خود اختصاص دادند که بیشترین موارد مطرح شده در آنها نیز شامل بیش از دو هزار و 400 مورد  بانکی، 198 مورد تامین اجتماعی و 117 مورد مالیاتی بوده است.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان همچنین از ارائه تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی با اشتغال بالاتر از 100 نفر نیز خبر داد و افزود: با امضای معاون وزارت صنعت، معدن و تجارت ارائه تسهیلات به واحدهای بالای 100 نفر نیز در این کارگروه می‌تواند مصوب شود و بانک‌ها نیز باید توجه داشته باشند که در ارائه تسهیلات به این واحدها هیچ محدودیتی وجود ندارد.

انتهای پیام/




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد