Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرمانده انتظامی ابرکوه:

سارق 53 راس دام در ابرکوه دستگیر و روانه زندان شد


فرمانده انتظامی ابرکوه گفت: با دستگيري سارق احشام در شهرستان ابرکوه، متهم به سرقت 53 راس دام از دامداري هاي اين شهرستان اعتراف کرد.

به گزارش سرو ابرکوه، احمدکمالي  فرمانده انتظامي شهرستان با اعلام اين خبر گفت: با توجه به وقوع چندين فقره سرقت احشام از دامداري هاي اطراف شهر ابرکوه بررسي موضوع و رسيدگي به پرونده در دستور کار قرار گرفت.

کمالي ادامه داد: ماموران پليس آگاهي به بازنگري صحنه هاي سرقت پرداخته و اظهارات مالباختگان را براي به نتيجه رسيدن پرونده به ثبت رساندند.

وي افزود: تحقيقات ماموران پليس نشانگر اين موضوع بود که سارق، حرفه اي و سابقه دار است که به همين منظور به آلبوم مجرمان سابقه دار مراجعه
کردند.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کمالي ضمن اشاره به شناسايي يک مجرم سابقه دار و انجام هماهنگي قضائي ادامه داد: عوامل پليس آگاهي فعاليت هاي اين متهم را مدنظر قرار داده و او را دستگير کردند.

وي، گفت: متهم که داراي 10 فقره سابقه کيفري مي باشد به سرقت 53 راس دام از دامداري هاي اطراف شهر ابرکوه و فروش دام هاي سرقتي به يک مالخر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامي شهرستان ابرکوه با بيان اينکه شناسايي و دستگيري مالخر اين پرونده در دستور کار است يادآور شد: متهم روانه زندان شد.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد