Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه:

سیاسی کاری در امور فرهنگی هنری، آب در آسیاب دشمن ریختن است


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه گفت: سیاسی کاری و رد برخی هنرمندان و فعالین فرهنگی متعهد به بهانه اختلاف سلیقه سیاسی، آب در آسیاب دشمن ریختن است.

به گزارش سرو ابرکوه، جواد عادل رئیس اداره فرهنگ و اسلامی شهرستان در حاشیه برگزاری مراسم سخنرانی معاون وزیر اطلاعات کشور اظهار داشت: برخی مسئولین و فعالان فرهنگی دارای نفوذ، دانسته یا ندانسته با ردّ پاره ای از سلیقه ها، جوانان با استعداد در حوزه های مختلف را از صحنه خارج و یا بسوی فرهنگ غربی می کشانند که این عمل به نوعی آب در آسیاب دشمن ریختن است.
عادل با یادآوری فرمایشات رهبر معظم انقلاب (مدظله) در مقوله فرهنگ، تصریح کرد: اگر جوانی نتواند شور و هیجان خود را در داخل کشور و در فرهنگ ایرانی اسلامی بروز دهد به سمت فرهنگ های غربی و وارداتی کشانده می شود؛ بنابراین اعتدال، سعه صدر و پذیرفتن برخی اختلاف سلیقه ها خصوصا در مباحث فرهنگی، هنری موجب پویش و طراوت فرهنگی کشور شده و پای همه جوانان متعهد را به عرصه فرهنگ و هنر باز می کند.
وی ضمن اشاره به سخنان معاون وزیر اطلاعات خاطر نشان کرد: علیرغم اهمیت وضع ظاهری و پوشش جوانان، نباید آنچنان به ظاهر آنها اهمیت داد که از توجه به باطن و درونیات جوانان غافل شد؛ آنچه بیش از همه اهمیت دارد باطن جوانان است که دشمن دقیقا همین نقطه حساس را مورد هدف قرار داده و به بهانه اینکه ما همه جور سلیقه را می پذیریم جوانان را به سمت خود کشانده و تنها افکار خود را در ذهن انان می پروراند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اذعان داشت: تاریخ ایران چه قبل و چه بعد از اسلام نشان می دهد، هر جا برای حفاظت و صیانت از این مرز بوم لازم بوده، جوانان برومند پای کار بودند و چه خون ها که برای اعتلای این سرزمین نثار نکردند. دوران انقلاب و جنگ را بیاد آورید که از فرمانده تا رزمنده همه با هر سلیقه و دین و مذهبی چگونه هستی خود را فدای کشورشان کردند.
عادل در خاتمه یاد آور شد: نه تنها لازم، بلکه واجب است در دیدگاه های سلیقه ای و جناحی خود تجدید نظر کرده و اجازه دهیم همه جوانان علاقمند به این خاک ، توان حرکت و ایجاد پویایی و پیشرف در همه عرصه ها را برای نظام جمهوری اسلامی ایران داشته باشند.


 




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


احسان
صحبت های آقای عادل کاملا درسته... نباید فرهنگ قربانی سیاست بشه بلکه باید در یک راستا و موازات حرکت کنند.
0 (0 Votes)
Posted on ۱۳۹۳/۰۴/۲۴ ۲۲:۵۲.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد