Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه:

شعار «همدلی و همزبانی، دولت و ملت» متضمن رضایت مردم در اجرای برنامه های دولتی


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه ضمن صدور پیام تبریک به مناسبت سال جدید گفت: شعار "همدلی و همزبانی، دولت و ملت" متضمن این نکته است که رضایت مردم در اجرای طرح های دولتی باید در اولویت قرار گیرد.

به گزارش سرو ابرکوه، جواد عادل رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه طی پیامی ضمن تبریک و تهنیت به مردم هنر پرور شهرستان به مناسبت فرارسیدن سال جدید و آغاز بهار طبیعت خطاب به شاعران و هنرمندان گفت: همانگونه که با آمدن فصل بهار درختان قبای سبز بهاری بر تن می کنند ، انسان ها نیز باید قبای سبز معرفت را بر اعمال، رفتار و گفتار خود بپوشانند.

عادل افزود: تحول در افکار، برنامه ها و خواست واقعی جهت دستیابی به اهداف انسانی، از ملزومات یک زندگی متعالی و رو به پیشرفت بوده و زمینه ساز تحولاتی شگرف است. لذا در این راستا آنچه که اهداف و خط مشی اداره را تعیین و ارتقاء می بخشد رضایتمندی مردم بوده و برنامه های فرهنگی هنری اداره نیز بر این مبنا استوار است.

وی تصریح کرد: شعار "همدلی و همزبانی، دولت و ملت" که توسط حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای برای سال 1394 نام گذاری شده متضمن این نکته است که رضایت مردم در اجرای طرح های دولتی باید اولویت قرار گرفته و این اداره نیز در لبیک به ندای ولی فقیه زمان، برنامه های خود را در راستای تحقق این شعار طراحی و اجرا می کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه بیان داشت:  هنرمندان ابرکوه در سال گذشته توانستند با عمل به شعار سال چشم انداز روشنی برای شهر و دیار خود ترسیم نمایند و ثابت کردند که با همدلی و یکرنگی می توان قله های رفیع افتخار و پیشرفت را فتح کرد .

عادل در پایان با برشمردن مهمترین برنامه های اداره متبوع خود در سال جدید گفت: برگزاری هفتمین کنگره سراسری شعر کویر، ادامه برگزاری سلسله برنامه های شبهای شعر و موسیقی، اجرای برنامه های قرآنی نغمه توحید با نوای قرآن، گسترش کمی و کیفی کانون های فرهنگی هنری مساجد، نظارت جدی بر موسسات تحت پوشش در حوزه های مختلف همچون موسسات قرآنی و فرهنگی و هنری، ساماندهی تخصصی انجمن های فرهنگی و هنری مهم ترین اهداف این اداره در سال جدید بوده که جهت تحقق بهتر آن به همکاری و همدلی مردم نیازمندیم .

منبع: روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد