Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مسئول مرکز مشاوره و پاسخگویی به سوالات دینی سازمان تبلیغات:

شماره تلفن مرکز پاسخگویی به سوالات دینی سازمان تبلیغات اسلامی تغییر کرد


مسئول مرکز مشاوره و پاسخگویی به سوالات دینی سازمان تبلیغات گفت: شماره تلفن پاسخگویی به سوالات دینی سازمان تبلیغات اسلامی از شماره ۰۹۶۵۰ به شماره ۰۹۶۵۰۰ تغییر کرد.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام سادات منصوری، مسئول مرکز مشاوره و پاسخگویی به سوالات دینی سازمان تبلیغات گفت: شماره تلفن پاسخگویی به سوالات دینی سازمان تبلیغات اسلامی از شماره ۰۹۶۵۰ به شماره ۰۹۶۵۰۰ تغییر کرد.

چندی پیش شرکت مخابرات شماره تلفن مرکز مشاوره و پاسخگویی به سوالات دینی سازمان تبلیغات اسلامی را بدون اطلاع رسانی از شماره ۰۹۶۵۰ به شماره ۰۹۶۵۰۰ تغییر داد، به همین دلیل تعداد کاربران این مرکز  کاهش یافت.

به گزارش مرکز مشاوره و پاسخگویی به سئوالات دینی، تا پیش از تغییر شماره تلفن اولیه، مرکز پاسخگویی به سوالات دینی روزانه حدود هزار تماس تلفنی داشت كه در حال حاضر تعداد تماس ها به یک سوم تقلیل پیدا کرده و روزانه حدود ۳۰۰ تماس ثبت مى گردد كه با اصلاح اين مشكل اين ارتباطات بيشتر و بدون نقص خواهد شد.

گفتنی است مرکز مشاوره و پاسخگویی به سوالات دینی سازمان تبلیغات اسلامی با حضور ۴۰ مشاور فعال به صورت ۲۴ ساعته در خدمت کابران و مخاطبان و آماده پاسخگویی به پرسش های مشاوره اعتقادی، احکام و فقه است.

همچنین تماس از شماره تلفن ثابت به این مرکز رایگان است و هزینه ای برای کاربران ندارد.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد