Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرمانده انتظامی ابرکوه:

شهادت؛ عالي ترين روش براي دستيابي به کمال و تعالي است


فرمانده انتظامی ابرکوه در حاشیه برگزاری يادواره شهدا روستای شهرسب گفت: شهادت به عنوان عالي ترين راه و روش براي دستيابي به کمال و تعالي است.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از پايگاه خبري پليس، مراسم يادواره شهدای روستای شهرسب با حضور خانواده معظم شهداء، مردم شهيدپرور شهرستان، فرماندهی انتظامي، فرمانده ناحيه مقاومت سپاه پاسداران، فرماندار و ديگر مسئولان در حسینیه این روستا برگزار شد. 

در اين يادواره سرهنگ علیرضا صالحی فرمانده نیروی  انتظامی ابرکوه در حاشیه برگزاری یادواره به بيان مطالبي در خصوص فرهنگ ايثار و شهادت گفت: شهادت به عنوان عالي ترين راه و روش براي دستيابي به کمال و تعالي است که همواره بشريت بدنبال آن بوده است و شهدا همواره مورد تقدير اولياء الهي و امامان معصوم(ع) و بندگان خاص خداوند قرار گرفته اند و از آنان به عنوان مقرب ترين بندگان الهي ياد شده است.

وی در ادامه گفت: ترويج فرهنگ ايثارو شهادت و استقبال از اين فرهنگ باعث شده که امنيت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در کل جهان زبانزد و مثال زدني شود و قطعا اين امنيت ثمره خون شهداءو صبر و ايستادگي خانواده هاي معظم آنان است.

صالحی قدم در راه برپايي اين قبيل يادواره ها را، نه گفتن جوانان به هواهاي نفساني و دفاع از ناموس، جان و ولايت دانست و افزود: بزرگداشت نام و ياد شهدا كه دين زيادي بر گردن همه ملت دارند، كمترين كار در مقابل ايثار و شهادت است.

فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه در خاتمه تصريح کرد: شهداء اسوه هاي افتخار عزت و مايه اقتدار نظام هستند و همه بايد بدانيم که شهداء گوش به فرمان ولي امر خود و مقام معظم رهبري بودند و وظيفه ما اين است که با پيروي از آنان هيچگاه از مسير تبعيت از رهبري و ولايت فاصله نگيريم.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد