Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرمانده انتظامی ابرکوه:

شهداء خالص ترين بندگان خدا / صبر خانواده های شهدا ستودنی است


فرمانده انتظامي ابرکوه در ديدار با خانواده شهيد حمید زارع زاده گفت: شهداء خالص ترين بندگان خدا هستند.

به گزارش سرو ابرکوه، سرهنگ علیرضا صالحی فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه در ديدار با خانواده شهيد زارع زاده ضمن دلجويي از خانواده اين شهيد گرانقدر، صبر و بردباری خانواده معظم شهداء را قابل ستایش و شهداء را خالص ترين بندگان خدا دانست.

وي افزود: همه افتخارات نظام اسلامي نشأت گرفته از وجود شهدا و خانواده‌هاي معظم آنان است و امروز نظام مقدس جمهوري اسلامي در عرصه‌هاي مختلف به پيشرفت چشمگيري دست يافته است که اين موفقيت ها مرهون فداکاري و از جان گذشتگي شهدا و رزمندگان و جانبازان است.

سرهنگ صالحی در ادامه گفت: شهيدان نماد صبر و استقامت و سرمايه هاي هميشه ماندگار و ارزشمند نظام جمهوري اسلامي ايران هستند و ادامه راه و هدف شهدا و رسيدن به آرمانهاي حضرت امام خميني (ره) و شهداي گرانقدر وظيفه اي مهم مي باشد.

صالحی افزود: همانگونه که شهيدان در حفظ و حراست از وطن و پيروي از رهبر خود جانفشاني کردند، ما نيز بايد در پيروي از اهداف و آرمان هاي آنان، تبعيت از فرامين مقام معظم رهبري (مدظله العالي) وحمايت از خانواده هاي گرانقدر شهيدان کوشا باشيم.

به گزارش پایگاه خبر یپلیس، فرمانده انتظامي ابرکوه در پايان اين ديدارضمن قرائت فاتحه و استماع مباحث خانواده محترم شهداي والا مقام، از ايثارگري و فداکاري هاي آن عزيزان قدرداني كرد.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد