Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

با انتشار پیامی؛

شهردار ابرکوه از خروش سیل آسای مردم در راهپیمایی روز قدس، تجلیل کرد


شهردار ابرکوه با انتشار پیامی از حضور با شکوه مردم و گام های استوار ایشان در برابر باطل و حمایت از مردم فلسطین تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش سرو ابرکوه، حسین حاتمی شهردار ابرکوه مراتب قدردانی خود را از حضور مردم ابرکوه در راهپیمایی باشکوه و مثال زدنی مردم این شهر در روز قدس به جهت محکوم کردن فجایع و کشتار کودکان و زنان فلسطین و غزه، اینچنین بیان نمود:

آخرین جمعه ماه رمضان می‌تواند در سرنوشت فلسطین تعیین کننده باشد.       «امام خمینی (ره)»

حاتمی اظهار داشت: از خداوند قادر متعال به پاس حضور پرشور مردم وظیفه شناس و فهيم در راهپیمایی بيادماندني روز جهاني قدس شکرگزاري می نمایم.
حاتمی افزود: همچنین از شما مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهر ابرکوه که بار دیگر هم صدا با تمامی مردم ایران و جهان در آخرین جمعه ماه ضیافت الهی به صحنه آمدید و با حضور حماسی خود، انزجار و نفرت قلبی خود را از کشتار بي‌رحمانه مظلومین فلسطين به ويژه زنان و کودکان بیگناه غزه اعلام نمودید، ارج می نهم.

وی در ادامه گفت: ابتکار امام خمینی (ره)  در انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس باعث شد بار دیگر موضوع قدس شریف از یک مسئله عادی به مسئله اول جهان اسلام تبدیل گردد و هر ساله میلیون‌ها نفر در سراسر جهان با مردم مظلوم فلسطین ابراز همدردی کنند.

شهردار ابرکوه در خاتمه خاطر نشان کرد: امید است که در آینده ای نه چندان دور، شاهد سرنگونی رژیم غاصب اسرائیل، و شنونده فریادهای آزادی مردم مظلوم فلسطین باشیم. 
 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد