Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا


شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ابرکوه از روند اجرای پروژه های عمرانی این شهر بازدید کردند + تصاویر


شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ابرکوه از روند اجرای پروژه های عمرانی این شهر بازدید کردند.

به گزارش سرو ابرکوه، اعضای شورای اسلامی شهر، با همراهی شهردار و مسئول دفتر فنی شهرداری این شهرستان، از روند اجرای برخی پروژه های عمرانی در سطح شهر بازدید و از نزدیک در جریان میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه ها که در دست اقدام می باشد قرار گرفتند.

در این بازدید، ابتدا از پارک موتوری شهرداری واقع در خیابان نظامیه بازدید شد که شهردار، به اقدامات انجام شده از قبیل ساماندهی فیزیکی مجموعه، نوسازی و جایگزینی تعدادی از وسایل نقلیه نظیر وانت  ویژه بازیافت، ماشین آتش نشانی و ... اشاره کرد.

سپس در ادامه از عملیات احداث بلوار ابوریحان و شهید جلایی که حدفاصل شهرک آزادگان به میدان سرو می باشد، بازدید شد. در این پروژه اجرای  ریفوژ ها و لبه گذاری  طرفین مراحل نهایی خود را سپری می نماید.

همچنین از بلوار آزادگان و مراحل آسفالت آن، مراحل آماده سازی میدان شهیدان آدمی، اجرای یادمان میدان علم و صنعت و مراحل اجرایی میدان میوه و تره باربازدید شد.

لازم به ذکر است که امسال طرح های متعددی از قبیل آاسفالت معابر، اجرا میادین، معابر، خیابان ها و... در دست اجرا می باشد که سعی شده  با برنامه ریزی در آخرین سال خدمت این دوره شورای اسلامی، طرح های نیمه کاره به بهره برداری برسد.

اعضای شورای اسلامی شهر ابرکوه، از فعالیت های شهردار و پرسنل پرتلاش شهرداری که علیرغم محدویت های شدید مالی پروژهای زیادی را در دست اجرا دارند وحجم آسفالت ریزی در حد زیادی افزایش یافته وموجبات رضایت نسبی مردم فراهم شده است، تشکر کردند.

شایان ذکر است که، شورای اسلامی شهر هر هفته در جلسه فوق العاده به بررسی طرح ها وبرنامه ریزی برای طراحی واجرای هر چه بیشتر وبهتر طرح های مورد نظر مردم می پردازد.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد